SUPER OPKIKKERDAG!! - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu SUPER OPKIKKERDAG!! - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

SUPER OPKIKKERDAG!!

Blijf op de hoogte en volg Danisha

17 November 2012 | Nederland, Hellendoorn

Vanmorgen op tijd uit de veren, 6.45 ging de wekker. Want vandaag is het SUPER OPKIKKERDAG!! Om 9.15 werden we in Zeewolde bij het Centerparcs het Eemhof verwacht. We kregen een hart verwarmend onthaal, we mochten kiezen welk soort applaus we wilden. Hard natuurlijk en hard rennend op de rode loper veel geklap en gejuich. Aan de andere kant van de rode loper stonden de vrijwilligs op ons te wachten Alinda en Rob. We gingen wat drinken met een groot stuk gebak. Daarna ons eerste verrassing op die dag was, glitter tattoo zetten. Er zit zelfs een glitter tattoo op de buik van de meiden. Daarna gingen we dieren knuffelen. Danisha wou graag een konijn vasthouden. Lysanne heeft een kleine pony vast gehouden 8 weken oud) en een kip op haar schouder. Ryan en Mike hebben nog een varkentje op schoot gehad en Mike nog een Vlaamse reus. Daarna een foto shots bij de tractor. Toen richting de Brandweer. Jullie kregen brandweerkleding aan en we mochten een rondje rijden in de brandweerauto met sirene en zwaai lichten aan. Toen de knuffel neushoorn redden in een brandend huis en daarna mama redden. Nog een brandje blussen. Super gaaf!!! Toen werden de dames en de heren gescheiden. Papa, Rob en de jongens gingen in een Amerikaanse politie auto’s rijden. De dames Mama, Alinda en de meiden gingen naar de Beauty salon. Lysanne en Danisha kregen een gezichtsbehandeling en daar genoten ze enorm van. Daarna een make-up. Mama de handen/nagels werden verzorgd. Daarna hebben we samen gegeten van een lekker buffet. Toen zijn we naar een voorstelling geweest van een clown met allerlei goochel trucks. Jullie zaten alle vier op het puntje van jullie stoel heerlijk mee te doen. Danisha heeft meegeholpen om een witte duif te toveren. Om 14.00uur stond de Limousine op ons te wachten. Met kinder-champagne hebben in de Limousine geproost. Onder politie begeleiding hebben we een stuk gereden. Super cool!! We zouden erna een helikopter vlucht maken maar dat kon helaas niet doorgaan i.v.m. de dichte mist. Maar niet getreurd we hebben nog meer glitter tattoos laten zetten en geschminkt. En daarna nog cup cakes versiert. Toen weer terug en er werd gedanst en er waren optredens, jullie gingen lekker uit jullie dak en Danisha heeft zelfs nog op het podium gedanst. Daarna een lekker warm buffet en een ijsbuffet. Afscheid nemen van Alinda en Rob ze hebben ons super begeleid vandaag, spullen pakken en richting de auto. Bij het verlaten van de parkeerplaats stonden alle vrijwilligs en zwarte pieten ons uit te zwaaien met muziek en paraplu’s. Nog een leuke opkikker sleutelhanger gekregen en een slee. Dit was een geslaagde opkikkerdag.

• 18 November 2012 - 07:45

Hermien :

Wat een leuke foto's en wat een super verdiende dag voor jullie!
    Gr. Hermien

• 18 November 2012 - 08:02

Roelie:

Wat heerlijk om dit allemaal te lezen en dat er vrijwilligers zijn die zo'n bijzondere dag waarmaken.
    Fijn een dag genieten met elkaar.
    Vandaag nog even nagenieten.
    Liefs Tante Roelie

• 18 November 2012 - 11:39

Fam. Wolterink:

Wat fijn om te lezen dat jullie een superdag hebben gehad en heerlijk samen hebben genoten !
    Lieve groet, Sandra en fam.

• 18 November 2012 - 13:29

Vera:

Wat super geweldig dat er deze opkikkerdagen zijn voor het hele gezin. Hulde voor de vrijwilligers die jullie allemaal lekker verwennen, zodat papa en mama ook voor 100% kunnen genieten.
    Gelukkig zijn er de mooie foto's met allemaal dieren {Lysanne, wie zit er nou met een pony op schoot....} zodat jullie nog lekker lange tijd kunnen nagenieten!
    Groetjes, Vera.

• 18 November 2012 - 13:34

Fam Karkdijk:

Wat heerlijk zeg. De dames moesten erg lachen om de foto waar Lysanne een paard op schoot heeft. Dat zie je natuurlijk niet elke dag. Jullie stralen ook helemaal. Heerlijk. Het is jullie gegund.
    Dikke knuffel,
    Aniek,Isa,Freddy en Marleen

• 18 November 2012 - 14:13

Danisha Legebeke:

Hallo allemaal,
    Zo te horen hebben jullie een fantastische dag gehad! Fijn hoor, het is jullie van harte gegund!
    Groetjes van ons allemaal,
    Liesbeth

• 18 November 2012 - 14:34

S:

heey fam.
    Wat een leuke dag moet dat geweest zijn zeg. Ik had ook wel een ritje in die limo gewillen. Maar dat wil iedereen natuurlijk wel! Fijn dat je zo'n leuke dag krijgt Danisha en dat je je hele gezin mee mag nemen. Ik ken toevallig zo'n vrijwilligster en als ik zie hoe toegewijd ze is...... petje af hoor! Gelukkig zijn er voor jullie ook soms zulke leuke dagen, hoe hou je het anders ook allemaal vol???
    Groetjes Sabine.

• 18 November 2012 - 16:17

Fam. Broeze Ruiter:

Geweldig! Wat een mooie dag is er georganiseerd en wat een prachtige foto's als herinnering! Dit neemt niemand jullie meer af.
    Dikke pluim voor de vrijwilligers.

• 18 November 2012 - 20:57

Liesbeth:

Hallo,
    Wat een mooie foto's en wat zien jullie er allemaal prachtig uit!
    Groetjes van ons allemaal

• 18 November 2012 - 22:03

Annemarie:

wauw,wat een supergave dag!
    wat fijn dat jullie zo genoten hebben!
    groetjes van ons allemaal

• 20 November 2012 - 20:58

Rob Kentie:

Lieve schatten,

Van de eerste tot de laatste minuut genoten van jullie aanwezigheid. Wat een goed gevoel jullie deze dag vermaakt te hebben. (Witte lampje)

Voor ons was het net zo spannend als voor jullie!

Lieve Danisha, ik ga je zeker volgen op deze site........
    Heel veel geluk en gezondheid.

Dikke kus.

Rob