Lekker even naar school!! - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Lekker even naar school!! - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Lekker even naar school!!

Blijf op de hoogte en volg Danisha

20 November 2012 | Nederland, Hellendoorn

Vanmorgen had je veel moeite om wakker te worden. Je was eerst wat onzeker toen we op school waren en wou eigenlijk liever naar huis. Maar je bent de gehele ochtend gebleven. In de auto toen mama je ophaalde moest je huilen en was je moe. Je wou eigenlijk lekker naar bed maar je bent naar school gegaan. Na school heb je eerst op de bank gelegen. Na het avond eten nog samen met papa woordjes geoefend zowel het lezen als schrijven. Papa is daar druk mee want Lysanne krijgt andere woordjes om te oefenen. Dit vinden jullie erg gezellig en hadden alles al klaar gelegd na het eten. Danisha maakt de gehele tijd grapjes “Mam, morgen naar het ziekenhuis, ha, ha” Echt niet meid!! We hebben nog het sinterklaasschoentje gekleurd en geknipt.

• 20 November 2012 - 22:40

Roelie:

Wat moet dat toch een fijn gevoel zijn dat jullie nu niet meer 3 X in de week naar het ziekenhuis hoeven.
    Helemaal super en voor jullie allemaal,maar zeker voor Danisha, wat meer rust.
    Liefs,Tante Roelie

• 21 November 2012 - 09:18

Familie Legtenberg:

Hallo allemaal, wat heerlijk, de eerste woensdag in tijden dat jullie niet naar het ziekenhuis hoeven!! 't Geeft jullie vast en zeker wat meer lucht en rust. En Danisha kan vaker naar school, fijn om bij je vriendinnetjes en vriendjes te zijn! Oeoeoeh, en dan ook nog één nachtje slapen en dan is Mike jarig. Op naar de taart dus, mmmmh! Groeten van ons.

• 21 November 2012 - 12:33

Helga:

Gewoon wakker worden op woensdagochtend en naar school gaan ipv naar het ziekenhuis. Fijn hoor ! Dat je moe bent begrijpen, maar zo goed van je dat je toch weer bent gegaan. Ik ben benieuwd welke woordjes jullie nu al kennen.
    veel plezier met de schoen zetten !
    heel veel lieve groetjes