Pieten ochtend - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Pieten ochtend - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Pieten ochtend

Blijf op de hoogte en volg Danisha

28 November 2012 | Nederland, Hellendoorn

Dinsdag: Was een slaap dag voor je. Even om 7.30 een broodje eten en dan weer het bed in tot goed 11.15. Samen de andere kids van school gehaald en weer naar school gebracht. We hebben van juf Ingrid een site gekregen waar jij woorden kan oefenen dit hebben we samen gedaan. Om 14.00uur wou je liever weer naar bed. Om 16.30 werd je weer wakker en na het avond eten weer heerlijk onder de wol. Je geeft zelf zo goed aan wat je wel/niet wil.

Woensdag: Vandaag de laatste 2 giften van de dexamethason hé hé eindelijk weer achter de rug. 14 december starten we er weer mee. Vanmorgen kwam je vrolijk uit bed want er is pieten ochtend en daar heb je veel zin in. Ondanks dat je veel trilt met de handen en je niet helemaal fit voelt en snel moe heb je een super leuke ochtend gehad. Groep 1,2,3,4 werden door elkaar heen gehusselt en er waren verschillende activiteiten, zoals pepernoten bakken, sint kado's inpakken, pieten gym, pietenmuts maken, sint kleurplaat inkleuren. In de auto kwam de spanning er even uit, maar je wou wel heel graag spelen met Nynke. Hier heb je een leuke middag gehad. Thuis lukte het je niet om van de bank te komen je rug deed vreselijk pijn en je vertrok helemaal. Je moest hard huilen en Mike deed zo met je mee en pakte de warme pittenkussen en een deken voor je. Na de extra medicatie ging het weer met je en deed je het rustig aan. Eten had je niet zo veel zin in en bent lekker naar bed gegaan. Papa en mama hebben vanavond het programma gezien van de KWF. We konden het niet droog houden. Het is o zo herkenbaar. Niet alleen wij vechten momenteel tegen Kanker maar ook mensen die dicht bij ons staan en die wel/geen behandelmogelijkheden hebben. Veel respect en kracht wensen wij hun met deze moeilijke periode. Ik genoot enorm vanmorgen om te zien hoe Danisha heerlijk bezig is en gewoon zichzelf kan zijn tussen haar klasgenoten. Ryan zat bij haar in de groep en zo mooi om te zien hoe ze elkaar helpen en elkaar in de gaten houden. Danisha kreeg vanmorgen van haar klas een groot kunstwerk met allemaal handjes van de kinderen die in verschillende kleuren een mooie regenboog vormde. Met de tekst "Wat fijn dat je nu meer in de klas bent". Erg mooi!

• 29 November 2012 - 09:34

Roelie:

Goedemorgen allemaal.
    Ook wij hebben gisterenavond gekeken en ik moest terug denken aan verleden jaar toen jij ( Martine ) mij net gebeld had dat er bij Danisha A.L.L. was vastgesteld.Dezelfde avond was er ook de uitzending
    "STA OP TEGEN KANKER'.Het kwam weer even hard binnen.
    Gelukkig zijn wij nu een jaar verder en is Danisha op de goede weg.
    Fijn dat de Dexa weer even klaar is.
    Van mij even geen berichtjes meer , ik ga morgen het ziekenhuis in voor de geplande bottransplantatie.
    Ben dus zelf weer even onder de pannen.
    Heel , heel veel Liefs . Tante Roelie

• 29 November 2012 - 20:55

Helga:

Blij voor jullie dat de dexa weer even op is. Leuk die pieten-ochtend en wat een lief kado van je klasgenoten ! Dat moet goed doen.
    Ik heb het programma niet gezien, maar heb meegeleefd met de alpe d'huez fietstocht waar een vriendin van mij aan meedeed. Dat was ook herkenbaar en zoveel mensen/kinderen die het betreft allemaal met hun eigen verhaal. Ik vond dat ook erg heftig.
    lieve groetjes

• 01 December 2012 - 12:12

Janet:

Lieve Familie en Danisha,
    Gelukkig zit het eerste jaar erop en je doet het goed meissie. Ik heb jullie fotoboek gezien dat jullie in Disneyland waren, wat een geweldige belevenis. Ook ik heb naar dat programma gekeken Martine en hield het niet droog. He alvast goed en fijne feestdagen pas goed op elkaar. Groetjes Janet