Een dagje school... - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Een dagje school... - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Een dagje school...

Blijf op de hoogte en volg Danisha

03 December 2012 | Nederland, Hellendoorn

Afgelopen nacht is Janet collega van mama overleden aan alvleesklierkanker. Janet heeft afgelopen zaterdag nog een reactie geplaatst op jou blog. Ze leest elk weekend trouw jou verslagen hoe het met je gaat. Een raar idee dat ze er niet meer is. Mama is laatst bij Janet geweest en Danisha verteld dat ik er naar toe ging, meteen zei ze mama neem je mijn Disney boek mee om haar op te vrolijken! Ik schrijf dit met tranen in mijn ogen omdat dit een oneerlijke strijd is waar je niet van kan overwinnen.

Danisha is vanmorgen naar school geweest en dit ging goed. Tussen de middag was je al moe van de ochtend en je wou eigenlijk thuis blijven. Maar je wou het eigenlijk ook wel proberen. Je hebt spekjes meegenomen naar school om te trakteren. Je wou alle kinderen bedanken voor het mooie kado wat je laatst hebt gekregen en de lieve kaarten en tekeningen die je geregeld krijgt vanuit je klas. Om half 3 is mama gebeld door juf Ingrid je had veel last van buikpijn en je was moe. Thuis ben je lekker in slaap gevallen op de bank. Na het avondeten heb je nog samen met papa een kwartetspel gedaan en dan heerlijk weer naar bed.

• 03 December 2012 - 21:02

Helga:

Wat een gevoel van onmacht om te lezen van je collega Janet, heel veel sterkte ermee.
    Fijn dat je haar nog recent hebt kunnen bezoeken.
    Dikke knuffel voor jou.

• 03 December 2012 - 22:33

Familie Legtenberg:

Wat verdrietig dat Janet haar strijd tegen kanker heeft moeten verliezen.
    Het is ook zo oneerlijk..... En ook nog eens oh zo confronterend voor jullie.
    Lief dat Danisha haar Disney boek nog wilde uitlenen aan Janet.
    Zo knap dat deze dappere kanjer nog oog heeft voor een ander, ondanks
    haar eigen ziek-zijn. Petje af hoor.
    Weltrusten allemaal.

• 03 December 2012 - 22:38