Danisha en Mike - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Danisha en Mike - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Danisha en Mike

Blijf op de hoogte en volg Danisha

11 December 2012 | Nederland, Hellendoorn

Afgelopen nacht heb je een goede nacht gehad. Vanmorgen had je veel zin om naar school te gaan. Je had een leuke ochtend gehad op school. Toen ik je ophaalde had je al dikke tranen en veel last van je knieën. Je hebt lekker gegeten tussen de middag want we hadden warme broodjes omdat het buiten zo koud is. Op een gegeven moment ben je op de bank gaan liggen want je hebt wederom last van je knieën, heupen en bent moe. Je wou toch graag proberen om naar school te gaan. Eenmaal in de klas begon je te huilen en ik zag al dat het niet gaat worden vanmiddag. Thuis heb je extra pijnmedicatie gehad en heb je eerst ijverig de rekentoets gemaakt en daarna heb je lekker geslapen op de bank. Toen we met z’n allen thuis waren hebben jij en Mike van alles samen gedaan. Mike was er maar druk mee om voor z’n zus te zorgen. En jullie zijn beiden om 18.30 naar bed gegaan en liggen beiden op 1 kamer. Eerst heerlijk teuten en Danisha voorlezen maar na een paar minuten sliepen jullie al.

• 13 December 2012 - 09:26

Sabine:

Hai Danisha,

Er wordt wat af gelogeerd bij jullie in huis geloof ik!! Dat is natuurlijk ook hartstikke leuk en als jij je niet zo heel lekker voelt is het wel zo prettig dat er iemand naast je ligt. Jammer dat je zo'n last van je knieen en heupen hebt. Ik hoop voor je dat dit snel weer over gaat.
    Groetjes Sabine.

• 14 December 2012 - 13:03

Roelie:

Lieve Danisha
    Wat super stoer dat jij ondanks de pijn toch naar school gaat en thuis de rekentoetsen maakt.
    Een heerlijke foto van jullie lekker aan het slapen.
    Morgen komen Opa en Oma met Omi bij mij op ziekenbezoek.
    Wij maken er een gezellig weekend van.
    Heel veel liefs , ook van Oom Ger.
    Tante Roelie

• 14 December 2012 - 21:20

Helga:

Niets leuker dan samen in 1 bed, slaapt een stuk lekkerder. Knap dat je ondanks je pijn toch zo ijverig je rekentoets hebt gemaakt. Wat ben je toch een kanjer! Ik heb nog een grappig gedichtje voor je :). Het heet : Van een duizendpoot  van Han G. Hoekstra

De moeder van een duizendpoot
    is vreselijk ontevreden,
    want haar zoontje is zojuist
    in de sloot gegleden.
    En als je even berekent
    weet je wat dat betekent:
    op z’n hoofd een grote buil
    en duizend sokjes vuil.

lieve groetjes