Kerstmarkt op school - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Kerstmarkt op school - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Kerstmarkt op school

Blijf op de hoogte en volg Danisha

20 December 2012 | Nederland, Hellendoorn

Woensdag: Vanmorgen ben je eerst naar school geweest daar had je veel zin in. Om 10.00 belde juf Marjon dat je moe bent en last had van je buik. Thuis ben je lekker gaan liggen en je viel al snel in slaap. Je geeft steeds aan dat je niet echt fit voelt vandaag. ’s Middags ben je nog mee geweest met de zwemles van Ryan en daarna waren de knollen op. Liggend op de bank tv gekeken en op tijd ging je weer naar boven en was je zo vertrokken.

Donderdag: Je hebt goed geslapen vannacht. Vanmorgen ben je weer naar school geweest. Al met buikpijn ging je er naar toe. Om 10.30 heeft mama je opgehaald van school. Samen kibbeling opgehaald en lekker op de bank opsmikkelen. Daarna heb je even geslapen op bank met de tv aan. Je werd wakker toen de anderen van school kwamen. Je had er zin in om ook in de middag naar school te gaan want je gaat oefenen in de kerk voor kerstavond. Want op kerstavond ben je een (B) engel in de kerk. Na school heb je bij Martijn gespeeld. Je hebt een heel leuke nagelstudio gekregen van Laura. Super gaaf! Gaan we morgenavond is voor zitten met elkaar. Na het eten zijn we naar school geweest want er was kerstmarkt. Erg leuk. Met eigen gemaakte kerstkoekjes, houten kabouter en kerstballen gingen we richting huis. Jullie zijn op de foto geweest met twee husky’s met een slee van juf Ineke. Thuis lekker de koekjes opeten en dan heerlijk slapen.

• 20 December 2012 - 22:10

Fam. Broeze Ruiter:

Wat een mooie honden heeft juf Ineke hè... leuk dat jullie er mee op de foto zijn geweest.
    Maandagavond gaan we je bewonderen als Kerst(b)engel!

• 21 December 2012 - 11:30

Groep 3:

Hallo lieve Danisha,

Wij missen jou vandaag, deze laatste dag voor de vakantie op school.
    Daarom sturen wij jou dit berichtje.
    Vanmorgen hebben wij gehoord wie de engel in groep 2 was. Dit
    was juf Maria. Had jij dat gedacht?
    Er is wel 2.022,33 euro binnengekomen voor de 3FM Serious Request.
    Wij hebben net de verjaardag van Kenzi en Noamy gevierd.
    De traktatie zit in de plastic tas, die Lysanne voor jou mee neemt.
    Misschien zien we elkaar op kerstavond nog in de kerk.

Wij hopen dat je je snel weer wat beter voelt en wensen jou fijne feestdagen
    en een pretttige vakantie!

Hartelijke groetjes van ons allemaal!

• 21 December 2012 - 13:11

Romee:

hoi danisha,

ik heb met mama op de site gekeken en nu wilde ik ook een stukje schrijven.
    we gaan vanmiddag gezellig spelen en lieke met lysanne.
    zet hem op!!
    liefs van romée en de rest