Heel veel wachten vandaag........... - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Heel veel wachten vandaag........... - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Heel veel wachten vandaag...........

Blijf op de hoogte en volg Danisha

21 December 2012 | Nederland, Hellendoorn

Vanmorgen zijn we tegen 8.15 richting Almelo zgt gegaan. We hebben eerst bloed geprikt. Je vingers waren erg koud, dus moest je een tijdje met je vinger in een beker met warm water. Toen we op de afdeling waren was juf Els al aan het wachten op ons. Jullie hebben elkaar de kerstkaart gegeven en zijn hard aan het werk gegaan. We kwamen Ria (fysio) tegen voordat je les had en ze had nog een gaatje om 10.30 om te gaan zwemmen. Maar daar waren wij niet op voorbereid want je zou vandaag geen zwemmen hebben. Met een geleende zwempak die heerlijk te groot was heb je nog heerlijk kunnen zwemmen in het warme water. Er zwom ook nog een ander meisje met je mee. We hebben vandaag de formulieren ingevuld voor het zwemmen in Hengelo. Daarna terug naar de afdeling voor de MTX. Maar helaas konden ze in Almelo je bloedbeeld niet goed bepalen omdat hun machine steeds een andere waarde aangaf wat niet betrouwbaar is. Toen hebben ze het naar Enschede gestuurd en daarop moesten we erg lang op wachten. Tegen 14.30 kon je eindelijk aangeprikt worden en kon de MTX er volledig in. De bloedwaardes was precies goed om alles te krijgen. Om 15.30 waren we thuis en Romée was er om met jou te spelen. Verder hebben we thuis lekker rustig aangedaan. Na het avond eten hebben we heerlijk de pyama aangedaan en de nieuwe dvd van Tinke Bell opgezet die we gisteren van Ans hebben gekregen. Tijdens de film hebben we heerlijk gesmikkeld van het kerstpakket van mama haar werk. Daar zaten allerlei lekkere dingen in voor ieder wat wils. En nu is heerlijk de kerstvakantie begonnen voor jullie alle vier. Danisha vindt de reactie van de klas erg lief en wenst alle kinderen uit de klas een hele fijne vakantie

• 22 December 2012 - 10:50

Helga:

Leuk de foto's weer. Ik kan je haar inderdaad al tevoorschijn zien komen :) Badpak was inderdaad iets te groot, maar wat maakt dat uit, zo te zien heb je heerlijk gezwommen. En weer ijverig aan het leren schrijven, knap hoor hoe je dat op z'n dag allemaal achter elkaar doet.
    Ja lekker kerstvakantie ! Wij ook hier. Wij vertrekken morgen richting Frankrijk om daar kerst en oud/nieuw te vieren met Greg's familie.
    Heel veel plezier Danisha met de Engel spelen in de kerk op kerstavond !
    Wij wensen jullie hele fijne kerstdagen toe en een goed uiteinde en begin van 2013 !
    lieve kerst groetjes