Kinderfeest van Romée, Kenzi en Noamy - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Kinderfeest van Romée, Kenzi en Noamy - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Kinderfeest van Romée, Kenzi en Noamy

Blijf op de hoogte en volg Danisha

05 Januari 2013 | Nederland, Hellendoorn

Vanmorgen werd Danisha rond 9.45 wakker. Het eerste wat ze zei, “mam, is het vandaag zaterdag”. Toen ik met ja beantwoorde zei ze meteen dan heb ik vandaag een feestje van Romée, Kenzi en Noamy. Danisha had rap haar cracker op en i.p.v. 10.00uur waren we tegen 10.30 op het kinderfeest. Ze had er helemaal zin in. Ze heeft ook goed kunnen volhouden en mee kunnen doen. Om 14.30 heb ik Danisha weer opgehaald. In de auto kwamen de tranen, ze had zoveel pijn aan haar hele lichaam. En had mama zo gemist. Danisha is bere trots op de pennen doosje wat ze heeft gemaakt vanmorgen. Thuis is ze op de bank in slaap gevallen. Na 2 uurtjes was ze er weer. En plaagde de gehele tijd de jeukaanvallen en overal pijn na de derde gift van de Dexamethason. Om 19.30 is Danisha naar bed gegaan en ligt lekker in de pyjama van mama en in mama de bed.

• 05 Januari 2013 - 21:54

Roelie:

Nou,de dexa-dagen maar weer af gaan tellen.
    Bel morgen even.
    Liefs.Roelie

• 06 Januari 2013 - 13:59

Familie Legtenberg:

Grrrrrrr, wat zijn die Dexa-dagen toch ook rot zeg, bah..... Maar wat doe je
    het toch allemaal weer dapper! Hopelijk zit je vandaag (zondag) redelijk lekker
    in je vel en kun je genieten van de laatste dag van de kerstvakantie.
    Tot morgen! Dikke knuffel van de Legtenbergjes.

• 06 Januari 2013 - 18:38

Helga:

Even weer bijgelezen, want alweer zoveel gebeurd. Blij dat de punctie door ging, want ben je toch een dappere, sterke meid Danisha ! Dat logeren zag er gezellig uit ! School bijgewerkt, ik maar weinig kinderen die zo ijverig zijn, ik was het in ieder geval niet :) Dan nu weer door de dexa-dagen heen.. Hoop dat je toch de energie vindt om naar school te gaan.
    lieve groetjes

• 06 Januari 2013 - 18:49

Chantal:

Ha dappere dodo,
    je hebt het idd zeer goed gedaan. Het was ook erg gezellig.
    Wij vonden het super dat je er was.

groeten van ons allemaal