Leuk vooruitzicht!! - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Leuk vooruitzicht!! - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Leuk vooruitzicht!!

Blijf op de hoogte en volg Danisha

08 Januari 2013 | Nederland, Hellendoorn

Vanmorgen bij het opstaan gaf je aan dat je graag naar school wilt gaan. Ik zag al aan je blik dat het niet zal gaan. Maar je wilt zo graag de klas weer zien. Samen met Joes heb je een opdracht gemaakt. Nadat dat klaar was lukte het je niet meer. Na 20 minuten school heeft Laura je opgehaald omdat mama en papa weg waren met Ryan en Lysanne. Je hebt lekker op de bank gelegen met een dekentje. Thuis ben je vrij snel weer in slaap gevallen. Na een uurtje kwam je eruit en heb je de tafel gedekt voor tussen de middag. Dat was een leuke verrassing toen mama terug kwam met de andere van school om 12.00uur. Om 13.30 ben je weer naar bed gegaan en kwam om 16.00uur er weer uit en na het douchen lag je erom 18.30 er weer in. Je moest huilen omdat je zo rot voelt en zo moe bent. Mama heeft einde van de middag een telefoontje gehad van Stichting Pardoes. We mogen in de zomervakantie een weekje weg met elkaar. In Kaatsheuvel in de Efteling en Toverland. Mama kreeg al tranen in de ogen toen ze belde. Wat een leuk verrassing en vooruitzicht!!!

Je kunt het meid........

Leg je rechterhand op je linkerschouder
en je linkerhand op je rechterschouder
en druk nu stevig,
dit is een stevige knuffel voor jou .

Een zachte blik
een blij gelaat
een vriendelijk woord
een goede daad

al lijkt het weinig wat je schenkt
je geeft meer dan je denkt
Er woont een clowntje in mijn hart.
Klein en heel apart,

het kan dansen en springen,
lachen en zingen ...
Heb je verdriet en moet je wenen
dan mag je hem lenen

Het leven is zoals het is
Je verwacht dingen maar soms gaan die mis
Je bent verdrietig het doet je pijn
Dexamethason is een moeilijk medicijn

Toch gaat het leven verder zoals het gaat
Maar dat betekend niet dat je er alleen voor staat
Het blijft je pijn doen maar onthoud goed
Wij blijven met z'n zessen en dat houd moed

Want wij zijn niet kapot te krijgen
Hoe hoog alles ook zal stijgen
Samen zijn wij sterk en kunnen de hele wereld aan
Onthoud dat want je zal er nooit alleen voor staan!

Telkens als je denkt het gaat niet meer
schijnt er een lichtstraal ,keer op keer
die de kracht en de moed geven
om verder te gaan in het leven

Liefs mama

• 09 Januari 2013 - 13:28

Roelie:

SNIK,Wat een ontroerend gedicht heb jij weer gemaakt , Martine.
    Wat een super leuk bericht dat jullie naar de Efteling gaan met z'n allen.
    Weer een leuke vakantie om naar uit te kijken.
    Nou de dexa dagen zijn weer bijna voorbij , dan weer even een paar weken wat rust voor Danisha en jullie allemaal.
    Heel veel liefs van ons , Oom Ger en Tante Roelie

• 09 Januari 2013 - 13:58

Annemarie:

wat een mooi gedichtje!
    geweldig wat leuk zeg,een weekje naar de efteling,dat is jullie gegund!
    ik hoop dat je je snel weer een beetje beter voelt,lekker naar school en je vriendinnetjes.
    groetjes van ons allemaal

• 09 Januari 2013 - 17:18

Fam Karkdijk:

Joepie wat een leuk vooruitzicht naar de efteling te mogen zeg!!

• 09 Januari 2013 - 19:32

Helga:

Wat een weer ontroerend mooi gedicht Martine ! Zo mooi gezegd. Het blijft elende die dexa-dagen, maar gelukkig bijna weer voorbij. Ik hoop dat je snel weer opknapt en lekker naar school kunt. Wat een leuk vooruitzicht de Efteling.
    lieve groetjes

• 11 Januari 2013 - 20:58

Ingrid Brandwacht:

Wat een mooi gedicht! Dat raakt!
    Een heel goed weekend gewenst voor jullie.
    Groetjes Ingrid en natuurlijk Jochem, Koen, Noor en Christian

• 15 Januari 2013 - 21:44

Els:

Wat een super vooruitzicht voor de zomer. Tof! Martine, wat kun je toch mooi dichten. Heb je al een bundeltje?

• 11 Maart 2013 - 11:01

Danisha Legebeke:

Hoi Martine,
    Wat heb je toch weer een prachtig ontroerend gedicht geschreven. Zo mooi.
    En wat moet jullie Danisha toch veel pijn doorstaan en jullie ook, haar zo te moeten zien worstelen. Maar zo fijn dat jullie er met zijn allen voor elkaar zijn en elke keer dat lichtpuntje weer weten te vinden.

ALs ik iets voor jullie kan doen, jullie ergens mij kan ontlasten laat het graag weten.
    Liefs Liesbeth