Nieuwe stoel - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Nieuwe stoel - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Nieuwe stoel

Blijf op de hoogte en volg Danisha

21 Januari 2013 | Nederland, Hellendoorn

Zondag: Danisha heeft heerlijk lang uitgeslapen. In de ochtend kwamen Marleen, Freddy, Isa en Aniek op verjaardagvisite. In de middag kwamen nog meer mensen voor Lysanne haar verjaardagsfeest. Na het feestje was Danisha erg moe en het hoesten werd meer. Lekker onder de warme douche en slapen.

Afgelopen nacht was Danisha veelal aan het dromen, daarbij kwamen ook de tranen. Dit had ze aantal keren achter elkaar vannacht. Vanmorgen veel moeite om wakker te worden, maar toen ze er eenmaal eruit was had ze veel zin om naar school te gaan. Op school stond de nieuwe stoel voor Danisha. Ze was er heel erg blij mee. Vanmorgen heb ik Danisha tegen 11.00 opgehaald van school. Ze heeft heerlijk op de bank gelegen. De tweede keer school ging goed. Ze was helemaal happy met de nieuwe stoel. Vooral het naar achteren schuiven om op te staan. Er zitten namelijk wielen onder. Lysanne en Danisha hebben samen met mama een sneeuwpop gemaakt, brrrrr wat koud vandaag. Danisha zei tegen me toen ze naar bed ging, “mam, morgen ga ik de hele dag proberen”. De stoel zit zo lekker!!!

• 21 Januari 2013 - 20:57

Helga:

Wat een mooie stoel en wat een mooie grootte sneeuwpop ! Goed gedaan meiden !
    succes morgen weer op school met je nieuwe stoel.
    dikke knuffel

• 22 Januari 2013 - 12:32

Roelie:

Hoi Danisha.
    Gefeliciteerd met je mooie nieuwe stoel,heel chique dat rode pluche.
    Gisterenavond zei men op het nieuws dat je van deze sneeuw geen sneeuwpop kon maken,maar jullie is het toch wel gelukt.
    Veel plezier vandaag op school.
    Liefs,Tante Roelie

• 22 Januari 2013 - 21:45

Ingrid:

Wow, gave sneeuwpop Danisha!! Goed gelukt! En wat fijn dat de stoel zo lekker zit! Fijn als je bij je vriendinnetjes en vriendjes in de klad kan zijn!
    Veel groetjes van Ingrid, Chris, Jochem, Koen en Noor
    Speciale groetjes van koen voor Ryan!