Mooi gedicht... - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Mooi gedicht... - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Mooi gedicht...

Blijf op de hoogte en volg Danisha

27 Januari 2013 | Nederland, Hellendoorn

Afgelopen nacht waren we tegen 0.30 terug in huis. Danisha heeft veel gehuild en last gehad van jeukaanvallen. Als ze naar de wc gaat doet haar buik erg veel pijn en ze urineert oranje kleur. Ze heeft tot goed 13.00uur geslapen en kwam eruit om wat te eten. Mama was er vanmorgen erop tijd uit om naar Nederlandse informatie te kijken omtrent de Autoimmune Hemolytic Anemie. Wat hieraan duidelijk is dat het twee kanten op kan gaan. Zo te zien gaat het aardig goed omtrent de bloedtransfusie van gisteren. Heeft nu meer kleur, maar voelt zich nog erg slap. Eten doet ze weinig smaakt haar niet en voelt zich snel vol. Na de informatie die ik gelezen heb zijn me een aantal dingen opgevallen en heb contact gehad met dr. Shabo erover. Aanstaande vrijdag wordt er een uitgebreider bloedonderzoek gedaan voorafgaande aan de MTX. Nu kunnen we nog niks omdat er een bloedtransfusie is geweest. Mocht er eerder andere klachten bijkomen dan direct bloedonderzoek en artsen contact. Het kan ook een reactie van een chemo zijn in combinatie met de longontsteking van een week ervoor. Het vervelende aan dit is dat je pas na een tijdje een duidelijker beeld hebt wat er nu precies de oorzaak van dit ziektebeeld geeft. Door de Dexamethason die ze momenteel gebruikt merk je ook hetzelfde gedrag als de voorgaande dexa-dagen. De pijn- jeukaanvallen. Jantje lacht Jantje huilt tot heel boos zijn. Dit wisselde de gehele middag door. Tussendoor deed ze kleine hazenslaapjes. Angstig wakker worden en zo weer even kunnen gaan kleuren of tv kijken. Vandaag kregen we lieve kaarten en tekeningen in de brievenbus en smsjes/telefoontjes. Danisha vond het gedicht mooi op het kaartje van Joes en family.

Geef Niet Op…

Wanneer de dingen niet gaan
zoals je zou willen, wanneer alles lijkt tegen te zitten

Geef niet op als het niet gaat zoals je had gewenst,
ook al lijkt het dat de hele wereld zich tegen je keert.

Blijf knokken, blijf hopen Het komt goed! Je zult zien…
achter de wolken schijnt de zon.

Zet door, geef alles wat je hebt.
Juist nu, want je bent dichterbij dan je denkt!

• 27 Januari 2013 - 21:49

Annemarie:

even weer bijgelezen..
    er is weer een heleboel gebeurd!
    wel supernieuws dat de uitslagen zo goed zijn,geweldig!
    hopelijk voelt danisha zich deze week ook wat beter en krijgen jullie meer duidelijkheid in het ziekenhuis.
    ik bel je morgen even,
    groetjes annemarie

• 28 Januari 2013 - 10:05

Roelie:

Hoi allemaal.
    Een heleboel onzekerheid op dit moment.
    Jullie kunnen nu even niets anders doen dan afwachten en alle ontwikkelingen goed in de gaten houden.
    Heel veel sterkte van ons.
    liefs,Oom Ger en Tante Roelie.