rustig weekend - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu rustig weekend - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

rustig weekend

Blijf op de hoogte en volg Danisha

03 Februari 2013 | Nederland, Hellendoorn

Zaterdag: Een lekkere rustige dag. Danisha was vandaag veel in gedachten. Kon niet goed benoemen waar ze aan dacht. Lysanne en Ryan hadden samen voor Danisha bedacht om grappige dingen te doen zodat Danisha weer kan lachen. Eerst wou Danisha daar niks van weten maar uiteindelijk deed ze mee en kon ze gelukkig weer lachen. Met z’n vieren zijn jullie een mooi stel. Vandaag zijn we bezig geweest om de carnavals kleding bij elkaar te zoeken. Want mama heeft voor elkaar kunnen krijgen dat Danisha dit jaar mee kan doen aan de carnaval op school aanstaande vrijdag. We hebben alles naar de middag kunnen verzetten in Almelo, helemaal super!! Zodat Danisha nu ook heerlijk aan de voorpret kan beginnen.

Zondag: Door de vele regen vandaag, heerlijk veel spelletjes gedaan. Danisha had vanmorgen bij het opstaan last van vocht vasthouden. Vrij opgezette ogen en rechter wang. Tijdens het toiletgang had Danisha last van bloed bij de ontlasting. Voeten en handen blijven gevoelig voor kou en dat is goed te zien aan de vlekken die dan op komen zetten. Verder was ze vandaag rustig aanwezig. Eten ging goed, zelfs extra boterhammetjes en fruit had ze zin in.

• 03 Februari 2013 - 22:31

Angeluque Scholten:

Hoi martine en de rest natuurlijk.
    Wat heeft danisha het toch steeds erg zwaar. Maar ook jullie niet te vergeten.
    Ik weet niet of jullie er veel aan hebben, maar Tessa houdt ook altijd erg veel vocht vast tijdens de dexa week.
    Wij zijn toen zelf met voetreflex therapie begonnen. Deze mevrouw heeft mij een behandeling meegegeven, die ik bij Tessa kan doen.
    Ik begin dat al te doen op zondag en dan begint Tessa op dinsdag met dexa en op vrijdag komt die mevrouw nog bij ons thuis on Tessa nog helemaal te behandelen. Ik moet zeggen tot nu toe hebben wij er veel baat bij.
    Als je wil of vragen hebt mag je mij altijd mailen scholten11@kpnplanet .nl.
    Groetjes Angelique Scholten, de moeder van Tessa