Carnaval - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Carnaval - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Carnaval

Blijf op de hoogte en volg Danisha

08 Februari 2013 | Nederland, Hellendoorn

Vanmorgen snel het ontbijt en verkleden maar!! De heren waren brandweermannen, Lysanne DJ en Danisha was Marida van de film Brave. Alle vier in de schmink en snel naar school. Om 10.00uur was er de optocht rondje om de school. Om 10.45 is mama gebeld dat je moe was en veel moeite had met trap op en af lopen. Hier in huis kost het je ook veel moeite. Je heupen en knieën doen pijn en het kost je veel energie. Je bent dan snel buiten adem. Om 12.15 hebben we eerst bloed geprikt. Toen heerlijk in het warme water bij Ria. Zelfs tijdens de oefeningen had je moeite met je energie verdeling. En een aantal grove motorische oefeningen deden je pijn. Op 6 noord waren intussen de bloeduitslagen bekend. Het is aan de lage kant, dit verklaard ook de uitslag in je gezicht. Uiteindelijk mocht je de chemo MTX hebben. En volgende week geen Bactrimel i.v.m. de lage bloedwaardes. Je pruttelt nog steeds met je longen en je moest opnieuw een longfoto maken. Je had je mooie jurk nog aan en je kreeg veel aanspraak erop. Hier wordt je wel verlegen van als mensen je aanspreken. Je hebt zelf ook nog even naar je longfoto gekeken en je had een aantal vragen erover. Op de afdeling moesten we nog een tijd wachten op de uitslag vanwege andere opnames. We hebben gelukkig een antibiotica recept mee gekregen die we bij de apotheek kunnen ophalen. Danisha wou de buggy niet meenemen in het ziekenhuis, maar daar had ze spijt van. Het heen en weer lopen deed haar veel pijn in haar voeten, knieën. Het lijkt dan of het meer op slot gaat zitten. 10 minuten thuis en hup richting Hengelo voor de zwemles. Daar had je veel zin in want Ryan ging mee. In de auto broodje eten. Zwemles ging goed. Het is een vreselijk warm zwembad en Ryan veel al zo wat in slaap tijdens het kijken. Ondanks alles heb je een leuke dag gehad en genoten van de carnaval van vanmorgen.

• 09 Februari 2013 - 18:22

Sabine:

Wat zien jullie er allemaal prachtig uit zeg. Was vast heeeeel leuk op school!
    Groet Sabine.

• 11 Februari 2013 - 17:58

Roelie:

Hoi allemaal .
    WAUW !!!!!
    Wat zien jullie er prachtig uit.
    Jullie zullen wel heel veel bekijks hebben gehad.
    Liefs,Tante Roelie

• 14 Februari 2013 - 19:18

Helga:

Wat zien jullie er mooi uit !
    Zo te zien hebben jullie ervan genoten !
    lieve groetjes

• 11 Maart 2013 - 11:09

Danisha Legebeke:

Hallo,
    Wat zien jullie er prachtig uit zeg op de carnavalsfoto!
    Zijn jullie ook nog naar een optocht geweest?

Groetjes van ons allemaal,
    Liesbeth