Lastige gevoelens.... - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Lastige gevoelens.... - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Lastige gevoelens....

Blijf op de hoogte en volg Danisha

21 Februari 2013 | Nederland, Hellendoorn

Woensdag: Danisha heeft vandaag veel gelegen op de bank. Vanmiddag mee geweest naar de zwemles van Ryan. Veel last van buikpijn en gewrichten. Anouk en Silke waren er in de middag en dat was gezellig!Vanavond is ze naar de kids zumba geweest, geniet daar 100% van. Na de tijd verdrietig maar vond het super leuk!
Donderdag naar Dolle Pret geweest ze heeft genoten maar af en toe kwamen de tranen van de pijn. Toen we thuis waren heeft ze een tijd op bed gelegen, moe van alles. Tijdens een gesprek die we samen hadden gaf Danisha aan dat ze moeite heeft met haar beperkingen en niet veel dingen durft. Ziet de kinderen die ze niet kent staren naar haar. Alle kinderen gaan zo snel. Ze vond het super leuk dat Lise ook bij de Dolle Pret was. Deze punten gaan we verder mee aan de slag bij de psycholoog Maaike. Mama was vanmorgen in het ZGT en heeft ook een gesprek gehad met de kinderafdeling en we bemerken dat de laatste weken de angst steeds erger wordt met vele dingen en dat we daarin gaan kijken hoe we het evt anders gaan doen.

Ik ben ik
en ik weet wat ik wil
soms ben ik een prater
soms ben ik heel stil
om mij te leren kennen
moet je dit kunnen leren
ik ben wie ik wil zijn
en zo moet je mij maar accepteren

• 21 Februari 2013 - 22:29

Roelie:

Hallo allemaal.
    Wat een prachtig en waar gedicht weer.
    Gelukkig de laatse dexa dag.
    Hoop , lieve Danisha , dat jij dan weer minder angstig zult zijn.
    Liefs , Tante Roelie