Uitslag MRI-scan - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Uitslag MRI-scan - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Uitslag MRI-scan

Blijf op de hoogte en volg Danisha

21 Maart 2013 | Nederland, Hellendoorn

Danisha had vandaag een sombere dag. Gisteren was het nog met veel grapjes maar vandaag had ze er geen zin in. Vandaag had ze ook geen zin om te wassen. De temperatuur van vanmorgen was 37,6 hoger als afgelopen dagen in de ochtend. In de middag is er nog een tekenaar (kunstenaar in danisha haar ogen) geweest die alles kan tekenen wat ze vraagt. Hij heeft een mooie dolfijn getekend en een hello kitty poppetje en Danisha haar lievelingspop. Super mooi om te zien. Hier genoot ze enorm van. Om 16.00 hebben papa en mama geruild en ik slaap deze nacht bij je. We hebben aantal keren ganzenbord spel gedaan. Tegen 17.15 kwam dr. Van Bommel voor een gesprek. De artsen in het UMCG hebben meerdere keren over gehad maar de verdenking is dat Danisha een abces in het hoofd heeft. Dit staat los van de neusholtes die ontstoken zijn. Dit is een vermoeden de abces dus vandaar dat ze vanavond start met een andere soort antibiotica (knal oranje) die moet ze twee keer daags hebben en loopt in 2 uur in. Daarnaast blijft de antibiotica van 12.00uur staan maar die wordt verdubbeld qua dosering. Hoelang ze nog moet liggen in het ziekenhuis weten we nog niet. Zowel Wilfried en ik hebben nog vele vragen aan de arts. Maar hopelijk wordt het 1 van deze dagen beantwoord. Tegen 18.00 zijn Danisha en ik richting het restaurant gegaan om even lekker van de afdeling te zijn. Samen een lekker broodje gegeten. Vanavond was er op school een voorstelling van alle kunstwerken van de kinderen en de juffen van Danisha hebben een mooi prikbord gemaakt waar danisha haar kunstwerken heeft hangen. Erg lief!! Vanmorgen heeft mama nog een gesprek gehad op school samen met juf Ingrid, juf marjon, juf Els en Dianne van Rossem van het Twijn uit Zwolle. Danisha heeft mooie voldoenes gescoord tijdens de cito’s dus dat is super knap meid we zijn ape trots op je hoe je dat gedaan hebt!! Danisha kan slecht in slaap komen vanavond en is best al oranje aan het plassen. De temperatuur van vanavond is 38,5.

• 21 Maart 2013 - 23:23

Peter:

Dat ziet er inderdaad best wel oranje uit!!!!!!!!!!!!!
    En ondanks alles ook nog zulke goede cijfers halen. Superkanjer!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    slaap lekker.

Groetjes Peter

• 21 Maart 2013 - 23:52

Roelie:

Lieve Martine en Wilfried . Het is weer een heel verhaal.
    Nu maar hopen dat de nieuwe antibiotica goed hun werk zullen gaan doen.
    Ik hoop dat jullie snel antwoord krijgen op jullie vragen en daardoor wat meer duidelijkheid.

Hoi Danisha,
    Wat heb jij een mooie kunstwerken gemaakt.
    De kunstenaar die bij jou op bezoek was , kan ook heel mooi tekenen.
    Super knap dat jij ondanks alles nog zulke mooie voldoendes voor de cito's gehaald hebt.
    Nou lieverd,ik hoop dat jij vannacht lekker slaapt.
    Veel Liefs,denk aan jou.
    Tante Roelie

• 22 Maart 2013 - 09:17

Fam Kinds:

Hoi allen,
    Wat heftig weer. Zet hem op met z'n allen. We hopen dat je snel weer in ons mooie dorpje bent.
    Danisha, als je het leuk vindt, wil Romee wel een keertje even komen.

Groetjes van ons allemaal en een dikke knuffel voor jullie!