The Voice kids,wauw!!! - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu The Voice kids,wauw!!! - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

The Voice kids,wauw!!!

Blijf op de hoogte en volg Danisha

27 Maart 2013 | Nederland, Hellendoorn

Gisteravond was het aan de late kant dat de antibiotica aangesloten werd waardoor Danisha te snel achter elkaar de twee antibiotica ’s kreeg. Hierdoor moest ze erg zweten en had veel last van buikpijn. Tijdens in loop van de eerste voelde ze zich niet echt happy en had een vrij diepe slaap met geregeld een schrik om wakker te worden doordat ze moest plassen. Dit kost haar veel energie. Vanmorgen is Danisha samen met de medewerker Miranda om half 10 naar de speelkamer geweest om te schilderen. Om 10.00uur werd de eerste antibiotica aangesloten deze moet in twee uur tijd inlopen. Vandaag kreeg Danisha voor het eerst les in het klaslokaal i.p.v. aan bed. Dit vond ze super stoer!! Want in deze klas zitten kinderen van verschillende afdelingen bij elkaar. Het varieert van groep 3 tot groep 8. En je hebt langer les, dat is altijd mooi meegenomen. 11.45 was Danisha eventjes terug bij mama en toen direct door naar de speelkamer want ze gaat gezamenlijk eten met andere kinderen en ze gaan een tosti maken. Mmmmm kleine piep stukjes maken want het blijft uitkijken dat ze niet op de sonde gaat kauwen. Daarna even rusten op bed maar dat gaat lastig omdat Danisha weet dat we vanmiddag iets leuks gaan doen. Want de Voice kids treden op, ze treden tussen de oncologiepoli en de Beatrixpoli. Heerlijk even deze afleiding! Tegen 13.30 belde de kaakchirurgie met de mededeling dat ze niet eens zijn dat de kaakchirurgie voor aanstaande vrijdag opgeschoven wordt en ze vinden niet verstandig om het samen te doen. Ik heb ze door verwezen naar de dienstdoende oncoloog. Verpleging was niet blij dat ze ons persoonlijk bellen i.p.v. de afdeling of de oncoloog zelf. Afwachten dus!!! Aanstaande vrijdag gaat Danisha weer onder narcose dan eerst de kiezen eruit. Tijdens het optreden van de Voice kids werd mama gebeld door M2 we moeten verhuizen naar een twee persoonskamer en ik moest direct komen want ze hadden haast. Helaas heeft Danisha de rest alleen moeten kijken want het duurde nogal op de afdeling. Ik baal daar best van want op deze kamer zit geen wc en moet mama geregeld de afdeling op om het weg te brengen. (nog minder slaap!!!!) Net geïnstalleerd kwamen ze ons halen voor een MRI scan met contrast vloeistof. Bij mij vele ??????????? waarom? Dr. Tissing kwam aan gesneld en hij kreeg net een telefoon van de neuroloog dat hij de aanvraag had gedaan, hij wil zeker weten of de antibiotica al aanslaat op de evt. micro abcessen. Kan daar geheel achter staan! Deze keer moest Danisha 60 minuten stil liggen en halverwege werd de vloeistof erin gespoten. Eerst waren Danisha en ik geregeld aan het knipogen en uiteindelijk veel ze in slaap. Hopelijk morgen uitslag, vandaag was het te laat voor een beoordeling. Danisha is net lekker in slaap gevallen.

• 27 Maart 2013 - 21:37

Annemarie:

wat een heftige dag weer!
    al met al dus weer veel gebeurt..
    ik hoop ook voor jullie dat je morgen uitslagen gaat krijgen.
    ik probeer je morgen even te bellen.
    dikke knuffel voor jullie!

• 27 Maart 2013 - 22:19

Fam Karkdijk:

Wat gaaf zeg dat de voicekids er waren. Dat is wel een hele belevenis of niet dan. En verder hebben we niks anders dan respect voor jullie allemaal. Jullie zijn zo sterk en slaan jullie overal dapper doorheen echt superveel respect voor jullie. Dikke knuffel Aniek, Isa, Freddy en Marleen

• 27 Maart 2013 - 22:25

Familie Legtenberg:

Hoi Danisha, wat heb je 't weer geweldig goed gedaan zeg. We hebben zoveel bewondering voor jou! En heeft "Beer" wel stil gelegen tijdens het maken van de MRI? Morgen gaan we Siem vertellen dat Beer met jou mee mocht tijdens de MRI. Denk dat hij heel trots is. Wat denk jij?! Jammer dat jullie hebben moeten verhuizen. Zo'n stukje privacy (en eigen toilet!) inleveren is toch balen. Maar goed. Fijn dat er ter controle nu toch een MRI is gemaakt. Spannend om morgen de uitslag te krijgen. We duimen!
    Lieve groet, Siem, Joes, Tibbe, Marco en Dianne

• 27 Maart 2013 - 23:29

Roelie:

Hallo Danisha en Martine.
    Wat leuk dat de Voice Kids er waren.
    Benieuwd naar de uitslag van de MRI scan.
    Net naar de actie" kikabouw" gekeken,indrukwekkend.
    Wilde ook stenen kopen voor de bouw van het nieuwe prinses Maxima centrum voor kinderen met kanker maar er was geen doorkomen aan,zoveel werd er gebeld.
    Morgen opnieuw proberen.Super initiatief.
    Hoop dat ze snel met de bouw van het nieuwe centrum kunnen beginnen.
    Hard nodig als ik lees dat jullie weer moesten verhuizen vanmiddag,vervelend.
    Hoop dat jullie goed kunnen slapen .
    Liefs,Roelie

• 28 Maart 2013 - 00:35

Peter:

Supercool met de voicekids op de foto.
    Ontzettend benieuwd naar uitslag MRI.
    Denk iedere dag aan jullie.

Groetjes

• 28 Maart 2013 - 17:03

Helga:

Zo wat een drukke dag! Leuk die afleiding van de voicekids, heb je nog meegezongen ?
    Benieuwd naar de uitslag van morgen, we duimen hard mee.

lieve groetjes

• 03 April 2013 - 20:50

Danisha Legebeke:

Hoi Martine en Danisha,
    Ongelofelijk hoeveel tegenslagen jullie hebben. Maar je bent ook een grote bikkel, Danisha! Wauw!
    Ik hoop dat het vanaf nu de goede kant met je opgaat! Op welke datum ben je jarig? Dan kunnen we je een kaartje sturen,

Veel sterkte voor jullie allemaal,
    Groetjes Andre, Mirella, Cas