Vermoeide baaldag! - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Vermoeide baaldag! - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Vermoeide baaldag!

Blijf op de hoogte en volg Danisha

28 Maart 2013 | Nederland, Hellendoorn

Een echte vermoeide baaldag vandaag!! Danisha doet het allemaal redelijk goed. Ze heeft redelijke uren achter elkaar kunnen slapen. Om 9.30 ging ze naar Connie, Bast en Snavel mama mocht niet mee dit keer. 10.00 Danisha richting school gebracht 11.45 opgehaald ze heeft genoten alleen ze heeft een klein ongelukje gehad met de urine voelde het geheel niet aankomen. Toen ze rechtop wou staan liep het al weg. 12.00uur is ze naar de speelkamer geweest om gezamenlijk te eten. Tussen door zie je geregeld de artsen over de afdeling rennen en vliegen. En bij navragen of ze nog tijd voor je hebben “misschien straks, maar nu niet!”. Erg frustrerend allemaal. De oncoloog kan niks zeggen over de MRI scan kreeg als antwoord “ik heb hem niet aangevraagd, laat de neuroloog maar bij u komen?? Grrrrr, kan hier zo van balen dat we geen duidelijkheid krijgen. Datum voor volgende week de ingreep hebben ze nog steeds niet in gepland. Morgen gaat de Kaakchirurg wel aan het werk . In plaats van 9.30 is het opgeschoven naar 13.00uur hoop zo dat het niet nog later wordt en dat ze weer gaan veranderen. Om 14.00 is Danisha weer richting school gegaan en ze vindt het helemaal geweldig. Om 15.15 opgehaald van school en ze was nog druk met iemand een woordenspelletje te spelen. Vanavond was de chagrijnige verpleegkundige er weer net als gisteren erg kortaf. Niet veel vragen, kan ze niet tegen en vooral niet zeggen dat je aantal zaken zelf bij je kind wil doen. Helaas vanavond heeft ze een slechte aan mij. Danisha heeft weer verhoging 37,9. Vanaf vanmiddag is ze al best moe en ze heeft al sinds afgelopen zaterdag na de ingreep een lopende bloedneus. Rond etenstijd kwam dr. Tissing samen met de zaalarts en nog één. Uitslag MRI is nog niet bekend omdat hun nog iemand anders ernaar willen laten kijken. Morgen hebben ze een overleg van de MRI gepland. En ze hopen mij doen geloven dat we morgen meer weten. Want er was geen verbetering te zien!!!! Nou wordt het juist voor ons??????????? Wel weten ze me te vertellen dat danisha 5 april de ingreep krijgt van de maag en lever arts samen met de KNO-arts aan de hand hoe deze ingreep verloopt weten we wanneer we naar huis mogen want er zit een grote kans in dat Danisha nog een aantal dagen extra na de ingreep nog antibiotica infusen krijgt. We zullen zien.

Ons adres: UMCG Hanzeplein 1, 9713 GZ Groningen, afdeling M2 kamer 4

• 28 Maart 2013 - 21:10

Jolanda Aufderhaar:

Hoi allemaal, ik heb al een tijdje niks geschreven maar lees trouw de blogs hoor!
    Wat een onzekerheid allemaal en wat waardeloos dat ze geen tijd voor jullie hebben om vragen te beantwoorden! Hoop dat jullie snel goede uitslagen krijgen! Veel succes met alles en groetjes!

• 28 Maart 2013 - 21:40

Peter:

Pffffffffffff. Wat een gedoe allemaal zeg. En dan ook nog zo'n chagrijnige verpleegkundige aan je bed. Nou Danisha, zeg dr maar wat van hoor. ALs je voor volgende week een mooi wit pakje regelt, wil ik wel een dagje jou persoonlijke verpleegkundige zijn.
    Voor straks lekker slapen. Goed opletten, daar komt ie: EEN HELE DIKKE KNUFFEL.

Groetjes peter

• 29 Maart 2013 - 08:16

Roelie:

Balen,al die onzekerheid.
    Succes vandaag met de operatie en hopen dat ze nu eens op tijd kunnen werken.
    Heel veel sterkte,geduld en positief blijven.
    Liefs.Roelie

• 29 Maart 2013 - 08:39

Everien:

Hallo Danisha en fam.

Jeetje wat een gedoe allemaal!
    En wat vervelend dat je waarschijnlijk met je verjaardag niet thuis bent maar gelukkig is je traktatie geduldig hè! En kan je op een ander moment je verjaardag vieren.
    Wil je aan mama vragen of ze het adres van het ziekenhuis wil sturen of op de site wil zetten!
    misschien staat het ook wel ergens hoor maar ik kan het niet vinden!
    Lieve groetjes,
    Everien

• 29 Maart 2013 - 15:21

Sabine:

Heey Danisha,

Je moet maar eens tegen die chagrijnige verpleegkundige zeggen dat zij zelf maar eens in dat bedje moet gaan liggen en dat jij haar dan wel even zult verzorgen! Wat een onmens zeg. Meid wees dapper en hou vol.....

Groetjes Sabine.

• 03 April 2013 - 20:48

Danisha Legebeke:

Hoi lieve allemaal,
    Wat ontzettend vervelend enfrustrerend dat je maar steeds geen uitslagen en data doorkrijgt. Wat kun je daar toch tegen doen.
    Dat zo 'n arts niet begrijpt dat je als ouder een stukje zekerheid wilt hebben en weten waar je aan toe bent.
    Hopelijk brengt de dag van morgen meer duidelijkheid.
    We duimen dat de ok niet later wordt.
    Lieve groetjes van ons allemaal.

Liesbeth