weer meer zorgen - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu weer meer zorgen - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

weer meer zorgen

Blijf op de hoogte en volg Danisha

29 Maart 2013 | Nederland, Hellendoorn

Afgelopen nacht heeft Danisha redelijk geslapen. Om 6.00uur is de sondevoeding stop gezet i.v.m. nuchter zijn. Om 9.30 was Danisha start klaar om naar de speelkamer te gaan om te schilderen. Om 10.00uur snel de antibiotica aansluiten en snel richting school. Om 11.45 was Danisha vrij en we gingen terug naar de afdeling. Al vrij snel konden we door naar de voorruimte van de OK voordat Danisha aan de beurt is voor de OK. De slaapdokter was dit keer Martine dus dat vond Danisha erg gezellig want die kennen we goed. Danisha had moeite om inslaap te komen en had veel last van stuip trekkingen. De ingreep waren ze goed 45 minuten mee bezig in plaats van 4 kiezen zijn er 3 uitgehaald en het kleine ontbrekende stukje wortel zijn er nu uit. Het wakker worden ging moeizaam Danisha huilde veel had veel pijn aan haar gezicht. Gelukkig heeft de slaapdokter de sonde en de VAP naald verschoond direct na de ingreep van de kaakchirurg waardoor ze later op de dag niet als nog deze vervangen moest worden, erg prettig. 15.15 waren we terug op de afdeling en dr. Tissing was aan het wachten op ons en hij was dit keer erg rustig en vroeg aan mij om mee te komen. Hij hield zelfs mijn schouder vast! De uitslag van de MRI, oké dan. Er zit geen verbetering in de MRI. Uit de bespreking is naar voren gekomen dat er meerdere plekken zijn in de binnenkant van de hersenvlies. Omdat de antibiotica die we nu geven niet door het hersenvlies gaat konden we geen verbetering komen. Omdat ze niet weten wat het is gaan we dinsdag een lumpaalpunctie doen (via de ruggenmerg hersenvocht afnemen) dit gaan ze verder onderzoeken en hopen dan meer duidelijkheid kunnen geven wat het nou is. Want zelfs de artsen staan voor een raadsel. Waarschijnlijk hebben we volgende week vrijdag hier uitslag van. Net dat mama klaar is met gesprek kwam papa met de andere kids en hier werd Danisha weer vrolijk van.Verder van de avond is het rustig gebleven.Ze is redelijk goed te pas alleen beetje zere mond van de kiezen trekken. Gelukkig op dit moment geen koorts

• 29 Maart 2013 - 21:05

Riek Dijk:

Wat weer een tegenslag, heel veel sterkte.

• 29 Maart 2013 - 22:18

Roelie:

Nou,deze ingreep is gelukkig achter de rug.
    Verder blijft het nog allemaal onduidelijk.
    Afwachten en héél véél geduld hebben.
    Martine ,hoop voor jou wat rust met de andere kids in Hellendoorn.
    Wilfried succes bij Danisha in Groningen.
    Dikke knuffel voor jullie allemaal, van ons.
    Ger en Roelie.

• 29 Maart 2013 - 22:49

Danielle:

Bah Bah wat kan er nog meer bij op de berg narigheid!
    Lieve meid, hou je taai, zal vast heel vaak moeilijk zijn en het is ook niet eerlijk maar je benten blijft mijn mega topper en blijf knokken!!

• 29 Maart 2013 - 23:30

Peter:

Danisha, zo trots op je. Steeds maar weer die glimlach op dat mooie koppie.
    Ontzettend balen dat het allemaal zo lang moet duren. Lekker slapen vannacht.
    Groetjes peter

• 30 Maart 2013 - 17:00

Ingrid Brandwacht :

Wat een onzekerheid weer... Niks aan! Gelukkig zie je je familie veel en heb je van alles te doen in het ziekenhuis, school, the voice kids, lunchen met de andere kinderen en spelletjes spelen! Knappe meid, hoe jij hier mee omgaat! Hou je taai! We denken aan jullie!

Groetjes van de Brandwachtjes

• 30 Maart 2013 - 18:12

Helga:

Het houdt ook maar niet op. Maar blij dat deze ingreep ook weer achter de rug is, de kiezen eruit en ook het stukje achter gebleven wortel eruit. Wat doe je het toch goed allemaal Danisha en steeds weet je weer een glimlach op je gezicht te toveren ! Wat een ben en blijf je toch een kanjer !
    lieve groetjes

• 31 Maart 2013 - 15:02

Danisha Legebeke:

Hoi Danisha en Wilfried.
    Hopelijk hebben jullie vannacht goed geslapen.
    Smaakte het ontbijt?
    Wij vonden het gisteren heel gezellig.
    Heb jullie gisteren nog een potje ganzenbord gespeeld? Je hebt toch wel gewonnen hè Danisha?

Heel veel groetjes van nynke en Liesbeth