Danisha druk aan het aftellen - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Danisha druk aan het aftellen - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Danisha druk aan het aftellen

Blijf op de hoogte en volg Danisha

31 Maart 2013 | Nederland, Hellendoorn

Zaterdag: Afgelopen nacht hebben papa en Danisha goed geslapen. Vandaag een rustige dag. In de middag kwamen Nynke en Liesbeth op bezoek en even later mama. We hebben ganzenbord spel gedaan dat blijft een favoriet spel. Nadat bezoek weg was begon de verhoging en voelde Danisha een nare hoofdpijn. Dit zakte op een gegeven moment weer af en werd de temperatuur beter. Danisha is op tijd gaan slapen.

Zondag: Een goede nacht. Papa en Danisha kregen een heerlijk paasontbijt. Een leuk hondenknuffel en een chocolade schaap. In de middag kwamen mama en de andere kids. Thuis hadden ze al zin in om naar het ziekenhuis te gaan, op naar Danisha. Danisha voelt zich wel redelijk vandaag, beetje moe en af en toe zeurende hoofdpijn. Danisha is druk aan het aftellen voor 4 april.

We zagen dit gedicht vandaag en sprak ons aan.

I wish I had a magic wand
that I could just wave
in your direction
and make everything "all better."
I wish I had a sprinkle of stardust
that would erase every problem
that's come your way.
If only I could get my hands on
a magic lamp and rub it
until a genie appeared,
I would ask for an end
to all your cares
and the beginning
of great happiness for you.
I don't really have any magic,
but if deep feelings
and warm thoughts can help,
there's definitely
some wonder-working stuff
headed your way.

• 31 Maart 2013 - 19:14

Fam Karkdijk:

Nog 4 nachtjes meid!!
    Zet hem op kanjer en we komen snel een keer langs als je dat goed vind.
    Dikke knuffel Aniek, Isa, Freddy en Marleen

• 31 Maart 2013 - 21:51

Danisha Legebeke:

Lieve zus,
    Ik kan niet slapen want jij bent niet thuis.
    Stomme ziekenhuis!
    Ik en onze twee broertjes missen jou.
    Was gezellig vanmiddag bij jou,
    Tot gauw,
    Heel veel kusjes van Lysanne