Rustig weekend - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Rustig weekend - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Rustig weekend

Blijf op de hoogte en volg Danisha

07 April 2013 | Nederland, Hellendoorn

Afgelopen twee nachten is papa bij Danisha geweest. Het was een rustig weekend. Zondag zijn opa en oma, Wim en Sandra nog op verjaardagsvisite geweest. Zaterdag avond was de laatste antibioticagift en wederom kreeg ze last van bijwerkingen. Zondagmorgen voelde Danisha de medicijnen in haar mond toen ze erin gespoten werden. Bleek haar sonde in haar mond te zitten. Danisha heeft samen met papa de sonde weer goed erin gedaan. Zaterdagmorgen hebben papa en Danisha mee gedaan met “pret in je bed show” en Danisha heeft een prijs gewonnen. Zondag einde van de dag was de wisseling van de wacht en mama is nu in Groningen. Afgelopen dagen hebben we veel na gedacht over het gesprek van afgelopen vrijdag. En we hopen dat we morgen te horen krijgen wanneer we deze week voor OK aan de beurt zijn en wanneer de MRI gepland gaat worden. En hopen meer duidelijkheid te hebben welke soort bacterie de abcessen veroorzaakt! We hopen zo dat Danisha de afgelopen 2 weken de juiste varianten heeft gehad van de antibiotica. Danisha heeft momenteel veel last van pukkeltjes in haar gezicht. Verder is ze aardig goed te pas.

• 07 April 2013 - 21:24

Els:

Sterkte weer deze week. Misschien komt woensdag de laptop voor de webchair en kun je weer meekijken in de klas! Groetjes Els

• 08 April 2013 - 09:18

Helga:

Gefeliciteerd met de gewonnen prijs Danisha, goed gedaan !
    Hoop ook dat jullie snel aan de beurt zijn voor de MRI zodat jullie snel weten of de antibiotica is aangeslagen.
    lieve groetjes

• 08 April 2013 - 10:29

Danisha Legebeke:

8 april 2013 10:11 | Door: Roelie
    Hoi Danisha
    Fijn zo'n rustig weekend.
    Leuk dat Opa,Oma en Wim en Sandra zijn geweest.
    Ik kom morgen de hele dag,kunnen we weer eens gezellig bijkletsen.
    Dikke kus en tot morgen.
    Liefs,Tante Roelie.