Roelie komt een dagje naar Groningen - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Roelie komt een dagje naar Groningen - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Roelie komt een dagje naar Groningen

Blijf op de hoogte en volg Danisha

09 April 2013 | Nederland, Hellendoorn

Afgelopen nacht heeft Danisha goed geslapen. Vanmorgen had Danisha veel last van haar nek en hoofdpijn. De gehele dag was ze snel moe. Vandaag kwam tante Roelie een dagje in Groningen. We hebben een gezellige dag samen gehad. Danisha is eerst vanmorgen naar school geweest en vanmiddag op de kamer gegeten met z’n drieën. Om 13.45 weer richting school tot 15.15. Daarna hebben we nog spelletjes gedaan. In de middag had mama eindelijk een arts die in gesprek wou. Helaas is dit weer een andere zaalarts. OK en MRI weten ze nog niet wanneer in te plannen. Omdat ze eerst morgen een maagpassage onderzoek willen doen bij Danisha. Een maagpassage onderzoek moet nuchter gebeuren en er wordt contrast vloeistof gebruikt. Dit gaan ze doen omdat de maag/lever arts en de kinderchirurg eerst willen weten hoe haar maag eruit ziet en de rest erom heen. Want ze vinden het heel vreemd dat het afgelopen vrijdag niet gelukt is met het plaatsen van de peg sonde. En na het onderzoek gaan ze overleggen met elkaar hoe nu verder en dan hopen we dat ze een datum kunnen prikken van de OK. Morgenmiddag komt de zaalarts hierop terug. Van de neuroloog hebben ze nog niks weer van gehoord over wanneer de MRI gepland wordt. Thuis hebben we al wel een afspraak gekregen voor de kno poli over 2 weken.

• 09 April 2013 - 19:27

Ger:

Hallo Danisha,
    Ik heb je vanmiddag gesproken en toen ging je net weer naar school , je vond het leuk dat Roelie erwas en ik vond het jammer dat ik niet mee kon gaan . De volgende keer ga ik proberen om jou ook te bezoeken en ik heb begrepen dat je een mooie tekening voor mij hebt gemaakt.Dit is een hele mooie foto van jou en Roelie met je nieuwe knuffel.Heel veel liefs en kusjes ven Ome Ger. Tot snel

• 09 April 2013 - 19:28

Fam Karkdijk:

Zo te zien heb je het wel gezellig gehad met het bezoek. Leuk hoor. Hopelijk weten jullie snel meer en ben je snel weer terug in Hellendoorn. We missen je wel hier hoor.
    Dikke knuffel van Aniek, Isa, Freddy en Marleen

• 09 April 2013 - 21:23

Helga:

Hallo lieve Danisha,
    Wat een gezellige dag met je tante! Wat een leuke foto. En wat een mooi 't shirt heb je weer aan. En is dat een nieuwe knuffel schaap, wat is die leuk !
    Succes morgen met het maagpassage onderzoek en hopelijk horen jullie weer meer.
    Lieve groetjes

• 09 April 2013 - 23:20

Annemarie:

hoi danisha,
    wat heb je een prachtige knuffel gekregen,lief hoor!
    gezellig dat je tante je kwam bezoeken.
    veel succes met de onderzoeken morgen en hopelijk kunnen ze je snel inplannen!
    lieve groetjes van ons