Yes, we zijn op weekendverlof! - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Yes, we zijn op weekendverlof! - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Yes, we zijn op weekendverlof!

Blijf op de hoogte en volg Danisha

11 April 2013 | Nederland, Hellendoorn

Gisteravond is de late dienst er achter gekomen dat de arts zijn pieper in het rek heeft gedaan en dus thuis is. De dienstdoende arts kan ons niet te woord staan omdat hij Danisha niet kent en niet bij de gegevens kan?? Hij beloofde ervoor te zorgen dat we donderdagmorgen tussen 8.00/9.00 terug koppeling krijgen. Niks dus van dat alles! Verpleegkundige die vandaag voor ons is heeft visite gelopen en die wist me te vertellen dat er gisteren helemaal geen bespreking heeft plaats genomen i.v.m. drukte op de OK. Welke vloek heerst erover ons?? Word er knetter gek van! Danisha is vanmorgen om 9.30 naar Connie geweest en om 10.00uur heb ik haar naar school gebracht. Tijdens dat Danisha op school was ben ik naar de klachtencommissie gegaan en heb mijn verhaal gedaan. Samen met Danisha daarna gegeten op de kamer. Danisha moest huilen en durfde de web-chair niet aan te doen. Uiteindelijk is ze in slaap gevallen. Laat in de middag kwam er eindelijk een arts samen met de zaalarts. Twee man sterk, maar ik kon ze aan, wat een gedram! Heel veel sorry en excuses en redenen later kon ik eindelijk mijn verhaal kwijt. Het is uitgesproken en besproken. Vrijdag en het weekend worden sowieso niks gedaan. Dus zei ik meteen, dan gaan we “met verlof/ontslag” en wachten we thuis tot dat de artsen eindelijk is meer weten wat er gaat gebeuren. Elke dag telefonisch contact met deze arts. Wij willen graag 1 aanspreekpunt niet meerdere. Ze hadden alle tijd en vroegen zelfs of ik nog foto’s of scan’s wou zien in de computer. Daarvoor was ik natuurlijk wel voor in, wil de MRI wel zien. Het is goed te zien waar de abcessen zitten. Tijdens het kijken zagen we dat er een afspraak in de computer kwam voor aanstaande dinsdag 16 april staat de nieuwe MRI met contrast vloeistof gepland. Gelijk heeft de arts de KNO poli gebeld om de afspraak op 18 april te verschuiven naar 16 april. Helemaal super!!!! Vrijdag of maandag weten we wanneer de OK gepland wordt van de peg-sonde. Het wordt sowieso volgende week. Gelukkig zijn we nu thuis en de kinderen hebben elkaar heerlijk geknuffeld. Fijn om weer heerlijk thuis te zijn. Danisha en Lysanne liggen heerlijk dicht tegen elkaar aan samen in 1 bed.

Zaterdag gaat het kinderfeest door van Aniek en Danisha, hebben we helemaal zin in!

• 11 April 2013 - 21:46

Jolanda Aufderhaar:

Goed gedaan Martine!! Geniet lekker van jullie verlof!!

• 11 April 2013 - 21:56

Fam. Wolterink:

Wij wensen jullie een héél fijn weekend samen !!!
    Lieve groet, Sandra en fam.

• 11 April 2013 - 21:57

Roelie:

Hoi Martine.
    Super om te lezen dat jij naar de klachtencommissie bent gegaan en met resultaat.
    Jammer dat het zo moest gaan, maar het heeft gelukkig goed geholpen.
    Geweldig dat jullie nu wel alle medewerking krijgen en afspraken wel samen geregeld gaan worden.
    Het werd ook wel tijd.
    Dat nu allemaal even vergeten en heerlijk genieten van jullie hele gezin weer lekker bij elkaar.

Lieve Danisha.
    Fijn dat je nu thuis bent.
    Zaterdag heel veel plezier op jouw verjaardag feestje samen met Aniek.
    Geniet ervan.
    Liefs Tante Roelie

Hoi Wilfried,Lysanne,Ryan en Mike
    Jullie ook een heel fijn weekend en lekker veel genieten met elkaar.
    Lieve Groeten,Roelie ook van Ger.

• 11 April 2013 - 22:11

Ellen:

Ik geniet en glimlach voor jullie!
    Geniet van het kinderfeest!!!!!

• 11 April 2013 - 22:42

Annemarie:

wat heerlijk dat jullie lekker het weekend thuis zijn samen,eindelijk!
    geniet van je verlof en een hele gezellige verjaardag!
    x anne

• 12 April 2013 - 09:54

Fam. Tijhuis:

Super dat jullie lekker thuis zijn dit weekend! Heel veel plezier zaterdag met het kinderfeestje, Romée heeft er veel zin aan.

Liefs lisette

• 12 April 2013 - 11:50

Fam Karkdijk:

Stoertje!!!! Tuurlijk kun je ze aan. Die artsen lust je momenteel wel rauw toch! ; )
    Ben helemaal blij voor jullie dat jullie weer als gezin thuis zijn en we gaan er morgen een superfeest van maken voor Danisha en Aniek.
    Dikke knuffel Aniek, Isa, Freddy en Marleen

• 12 April 2013 - 16:16

Fam.Legebeke:

wat fijn dat jullie even weer thuis zijn wij hopen dat jullie ervan genieten en dat je een supermooi verjaardagsfeestje mag hebben

lieve groet
    Wim Jettie
    Annouk Iris & Demi

• 12 April 2013 - 17:45

Sabine:

Heey Danisha,

Wat ontzettend fijn dat je eventjes thuis bent. Thuis is het natuurlijk altijd fijner! Dan kun je je mooi weer even opladen voor de komende week. Veel plezier met je feestje! Groetjes Sabine.

• 12 April 2013 - 18:55

Vera:

Een heel fijn weekend voor jullie allemaal met een boel zonneschijn! Geniet er van...
    Groetjes, Vera.

• 14 April 2013 - 15:09

Helga:

Super van je Martine, want je ziet maar dat het dan wel allemaal kan. Trots op je acties en dat je je niet laat afschepen.
    Heerlijk thuis en YIPPIE het kinderfeestje kan door gaan want daar keken jullie zo naar uit!
    lieve groetjes
    Helga