Kinderfeest - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Kinderfeest - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Kinderfeest

Blijf op de hoogte en volg Danisha

13 April 2013 | Nederland, Hellendoorn

Vanmorgen werd Danisha om 9.45 wakker en zei direct ik wil naar de voetbal van Lysanne kijken. Gelukkig speelde ze thuis en hebben we de tweede helft nog gezien. Om 12.30 begon het kinderfeest van Aniek en Danisha de beide meiden hebben een super leuke middag gehad. Eerst hebben we gezongen en de cadeaus gedaan onder een genot van limonade en wat lekkers. Daarna met z’n zeventienen richting Dondertman. We gingen workshop taarten maken. Erg leuk. Mooie resultaten! Daarna hebben we nog poffertjes gegeten en een mooie groepsfoto gemaakt. Terug in huis lekker rustig aan gedaan en op tijd richting bed. Het was een geslaagde dag!

• 14 April 2013 - 07:35

Roelie:

Hoi Danisha.
    Wat heb jij een prachtige taart gemaakt.Met "Hello Kitty en Mickey Mousse".
    Een gezellig feest , zo te zien met al die meiden.
    En vandaag zeker lekker smullen van die heerlijke taart.
    Geniet ervan.Fijne dag .
    Liefs,Tante Roelie.

• 14 April 2013 - 15:17

Helga:

En het resultaat mag er zeker wezen! De appel valt niet ver van de boom zie ik :)
    Glitter, Hello Kitty en Mickey en Minnie Mouse. Was die lekker, of ligt die in de vriezer ?
    Wat fijn om je zo te zien genieten !!
    dikke knuffel,
    Helga