Mama jarig!!!! - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Mama jarig!!!! - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Mama jarig!!!!

Blijf op de hoogte en volg Danisha

07 Mei 2013 | Nederland, Hellendoorn

vanmorgen op tijd kwam Danisha bij me in bed en begon te zingen en ik kreeg een dikke knuffel van haar. De andere drie waren nog heerlijk aan het uitslapen en Danisha had al zin in aller eten wat je eigenlijk niet als een verantwoorde ontbijt zal mogen hebben. Nog vijf giften te gaan met de Dexamethason. Om 8.30 zaten we met z'n vijven aan het ontbijt aan de grote tafel. De kids waren goed te pas en hebben zin in vandaag. In de middag is Danisha op de bank in slaap gevallen goed 3 uurtjes geslapen. Papa was tegen 17.15 thuis en toen kon het feest beginnen. Helaas kwam er buiten een dikke regenbui maar ondanks dat hebben we met een dikke trui aan onder de overkapping de barbecue aan gezet. Als toetje taart eten. Daarna mocht mama de cadeaus uitpakken. Ryan was verdrietig dat hij geen wensje heeft gemaakt op school was hij helemaal vergeten, kan gebeuren niet treuren!! Mama heeft een mooie ketting gekregen. "Heart ware" Heartware bestaat uit een 100% zilveren ketting en twee porseleinen elementen en is handgemaakt. Het ene element rust op de halsader, het andere op het hart. Op deze manier symboliseert heartware je verbondenheid met iemand die je lief hebt. De opbrengst van dit sieraad gaat naar de KanjerKetting, een project van de Vereniging Ouders Kinderen en Kanker. Ben er erg blij mee. Danisha was erg moe en is rond 20.30 naar bed gegaan en heeft vandaag rustig aan gedaan geen zin in drukte op de trampoline lag veelal op de bank.

• 07 Mei 2013 - 13:01

Fam. Wolterink:

Martine,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag !
    Veel plezier samen !
    Lieve groet, Sandra en fam.

• 07 Mei 2013 - 16:56

Fam. Legebeke:

Martine Van Harte Gefeliciteerd maak er een leuke dag van met elkaar

groetjes Wim Jettie

Annouk, Iris & Demi

• 07 Mei 2013 - 18:57

Roelie:

Hoi Martine.
    Nogmaals van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    LIEFS,GER EN ROELIE

• 08 Mei 2013 - 19:00

Helga:

Hoi Martine,

Alsnog van harte gefeliciteerd! Klinkt als een geslaagde dag.
    lieve groetjes vanuit Frankrijk

• 10 Mei 2013 - 18:52

Sabine:

Lieve Martine,

Ben een paar daagjes weggeweest en lees dus nu je blog pas weer. Als nog heel erg hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je er een leuke dag van hebt gemaakt. Ben benieuwd naar je heartware!!

Groet Sabine.