Logeren bij opa en oma - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Logeren bij opa en oma - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Logeren bij opa en oma

Blijf op de hoogte en volg Danisha

10 Mei 2013 | Nederland, Hellendoorn

Woensdagmorgen voelde Danisha bij het opstaan dat ze hoofdpijn had. Om 13.00uur had Danisha haar laatste Dexamethason gift van deze reeks. Danisha heeft in de middag bij Lise H. gespeeld. Het was gezellig. Danisha kreeg in de middag meer last van buikpijn en zag dan ook witjes. Thuis na het spelen heeft ze nog een tijdje op bed gelegen en maar iets gegeten en direct weer slapen.

Donderdag hebben we weinig gedaan, Danisha had een hang dag, niet echt zin om iets te ondernemen. De buikpijn en de bot pijn/hoofdpijn worden meer ondanks de ophoging van de paracetamol en de Tramadol. Je ziet ook aan haar lopen dat haar voeten pijn doen. In de middag zijn Lysanne en Ryan naar opa en oma gegaan om te logeren. We hebben gebarbecued met Alfons en Heidi, Anouk en Silke. Niet echt warm, maar het was lekker. Danisha en Mike zijn op tijd naar bed gegaan. Bij de peg wond verzorging was er meer pusdraden en het dompelen deed haar pijn.

Vrijdagmorgen werden we om 9uur wakker en we moesten hurry up want we hebben om 10uur afgesproken in Almelo. We zijn met z’n vieren richting ziekenhuis gegaan. Mike wou graag alles zien en Danisha helpen. 9.45 eerst een vingerprik en toen direct door naar de zesde verdieping. Verpleegkundige Marita was er vandaag. De bloeduitslagen waren snel bekend en zag er goed uit. Alleen de apotheek draait vandaag een zondagsdienst, wat inhoudt dat er om 10.00uur geen MTX is geleverd vanuit Hengelo. Dus het wachten was op de eerst volgende levering. Erg prettig geregeld dus!! Na een uurtje gewacht te hebben was de MTX er. Mike wreef geregeld over de Danisha haar been en keek vol bewondering hoe ze aangeprikt werd. En gaf haar nadat de naald erin zat een dikke knuffel en een kus. Danisha legde ook van alles uit naar Mike toe. Er werd ook nog bellenblaas gebruikt om Danisha te laten ontspannen. Het ging super goed. In de middag hebben we de kids om geruild en zijn Danisha en Mike richting Apeldoorn gegaan om bij opa en oma te logeren. Daar hadden ze veel zin in en Lysanne en Ryan hebben het leuk gehad.

• 11 Mei 2013 - 09:33

Roelie:

Goedemorgen Danisha.
    Fijn dat de dexa dagen weer voorbij zijn,hoop dat de vervelende bijwerkingen snel wegtrekken.
    Wens jou en Mike ook een super logeer partij bij Opa en Oma.
    Fijn weekend en Maandag weer naar school.
    Liefs,Tante Roelie.

• 11 Mei 2013 - 19:02

Sabine:

Hieperdepiep de dexa zit er weer op. Goed gedaan kanjer!!

Sabine xxxx