Ryan buisjes - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Ryan buisjes - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Ryan buisjes

Blijf op de hoogte en volg Danisha

13 Mei 2013 | Nederland, Hellendoorn

Vanmorgen bij het opstaan had Danisha al last van buikpijn. Regien, Demi en Amber waren e om 7.00uur omdat mama met Ryan naar de KNO arts moet voor nieuwe buisjes. We waren mooi op tijd en op eens kwam de kno arts die de buisjes ging plaatsen met een vervelende mededeling dat de OK niet door kan gaan omdat de OK ruimte afgekeurd is. Er waren vliegjes geconstateerd op de OK ruimte wat maakte dat het niet verantwoord is om de OK ruimte te gebruiken. (2 weken meivakantie niet gebruikt en schoongemaakt) We zaten met een groot aantal kinderen die nuchter waren en teleurgestelde ouders. Baal, Baal maar niks aan te doen. Toen met de hele meute terug naar de kno poli. Ryan en ik waren als laatste aan de beurt om een nieuwe afspraak te maken. Helaas waren de dinsdag en aanstaande woensdag gelijk al vol. En toen was de vraag kan je evt volgende week of de week erop. Op dat moment kwam onze eigen kno arts en zei, dit gaan we anders aanpakken. “Moeder van Danisha toch?” En na een paar minuten konden Ryan en ik naar een andere OK ruimte waar we tussendoor konden. En het ging goed, alleen Ryan was erg misselijk na de tijd en heeft zowel in de auto als thuis overgegeven. Ondanks het slechte nieuws en veel voordringende ouders zijn de buisjes geplaatst. Danisha is tot ongeveer 10.15 naar school gegaan en heeft thuis goed voor Ryan gezorgd en had vele vragen naar hem toe hoe het gegaan was. In de middag is Danisha nog twee uurtjes naar school gegaan en was na de tijd moe en last van buikpijn en last van haar voeten. Nog na het eten samen met papa geoefend met het fietsen en het gaat beter met op en afstappen.

• 13 Mei 2013 - 20:59

Roelie:

Hoi Martine.
    Fijn dat Ryan toch vandaag nog geholpen kon worden.
    Hopelijk voelt hij zich snel weer beter.

Hoi Danisha.
    Lief dat jij zo goed voor jouw kleine broertje zorgt.
    Heb jij Papa weer zo hard laten lopen.
    Oom Ger en Ik hebben vanmorgen hard gelachen om het filmpje.
    Heel veel liefs van ons,Tante Roelie

• 14 Mei 2013 - 13:08

Helga:

Hoi Martine,
    Zo dat is beter, moeder zijn van Danisha heeft zo z'n voordeel gehad :) ! Fijn dat dat ook weer achter de rug is. Stoer hoor Ryan, nog z'n mooie glimlach tevoorschijn getoverd voor je operatie!
    Hoop dat je snel opknapt. Lief hoor Danisha dat je zo goed voor hem zorgt ! Hoop dat bij jouw ook de pijn weer minder gaat worden.
    lieve groetjes

• 15 Mei 2013 - 10:25

Danisha Legebeke:

Hallo allemaal,

Martine nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat het een goed jaar voor je wordt.
    Hoe is het verder bij jullie? Las net dat Ryan buisjes had gekregen. Wel fijn dat jullie toch geholpen konden worden! Hopelijk heeft hij er niet te veel last meer van.
    Danisha was ook bijna de hele dag naar school geweest. Fijn hoor. Nynke vond het ook fijn dat Danisha op school was.

Groetjes en tot gauw!
    Liesbeth