Maak me zorgen... - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Maak me zorgen... - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Maak me zorgen...

Blijf op de hoogte en volg Danisha

14 Mei 2013 | Nederland, Hellendoorn

Vanmorgen Danisha naar school gebracht. Renate was achterwacht omdat ik op het werk was. Toen ik Danisha zag had ik er veel moeite mee. Ik zie aan Danisha dat het haar veel energie kost. Ze doet super goed haar best om aan alles mee te doen en je ziet aan haar dat ze geniet om op school te zijn. Maar eenmaal thuis kakt ze volledig in. Sinds gisteravond bekruipt mij een on heimelijk gevoel. In de middag heeft ze heerlijk rustig aan gedaan en is niet naar school geweest. Danisha geeft aan meer last te hebben van hoofdpijn. Vanavond kreeg ze ook weer een grote rode vlek op haar wang die warm aanvoelt. Na het eten wou ze even fietsen maar dit lukte haar niet, ze voelde zich moe en naar in het hoofd. Temperatuursverhoging heeft ze niet wel extra pijnmedicatie gegeven. Vroeg in bed en morgen gaan we overleggen met het UMCG.

• 15 Mei 2013 - 08:35

Sabine:

Jakkes, moeders gevoel is wel meestal goed.... Gauw bellen en overleggen. Succes Martine.

• 15 Mei 2013 - 10:34

Roelie:

Hoi Martine.
    Hoop dat je een goed overleg hebt met het UMCG.
    Sorry dat ik je gisteren niet terug gebeld heb.
    De botscan is niet goed,ben 2 uur geleden gebeld door het ziekenhuis en moet er zo naar toe voor een gesprek met mijn Orthopedisch chirurg
    Ik bel je vanmiddag.
    Liefs,Roelie

• 15 Mei 2013 - 11:08

Ellen:

Knuffel

• 15 Mei 2013 - 14:29

Fam Karkdijk:

He bah wat naar weer. Die onzekerheid elke keer. Hopelijk heb je snel duidelijkheid. Dikke knuffel van ons.

• 15 Mei 2013 - 19:22

Elske:

Hopende dat Danisha niet erg ziek is,mam Martine en papa Wilfried we denken aan jullie.
    knuffel van ons.

• 17 Mei 2013 - 12:46