Maak me zorgen... - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Maak me zorgen... - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Maak me zorgen...

Blijf op de hoogte en volg Danisha

14 Mei 2013 | Nederland, Hellendoorn

Vanmorgen Danisha naar school gebracht. Renate was achterwacht omdat ik op het werk was. Toen ik Danisha zag had ik er veel moeite mee. Ik zie aan Danisha dat het haar veel energie kost. Ze doet super goed haar best om aan alles mee te doen en je ziet aan haar dat ze geniet om op school te zijn. Maar eenmaal thuis kakt ze volledig in. Sinds gisteravond bekruipt mij een on heimelijk gevoel. In de middag heeft ze heerlijk rustig aan gedaan en is niet naar school geweest. Danisha geeft aan meer last te hebben van hoofdpijn. Vanavond kreeg ze ook weer een grote rode vlek op haar wang die warm aanvoelt. Na het eten wou ze even fietsen maar dit lukte haar niet, ze voelde zich moe en naar in het hoofd. Temperatuursverhoging heeft ze niet wel extra pijnmedicatie gegeven. Vroeg in bed en morgen gaan we overleggen met het UMCG.

  • 15 Mei 2013 - 08:35

    Sabine:

    Jakkes, moeders gevoel is wel meestal goed.... Gauw bellen en overleggen. Succes Martine.

  • 15 Mei 2013 - 10:34

    Roelie:

    Hoi Martine.
    Hoop dat je een goed overleg hebt met het UMCG.
    Sorry dat ik je gisteren niet terug gebeld heb.
    De botscan is niet goed,ben 2 uur geleden gebeld door het ziekenhuis en moet er zo naar toe voor een gesprek met mijn Orthopedisch chirurg
    Ik bel je vanmiddag.
    Liefs,Roelie

  • 15 Mei 2013 - 11:08

    Ellen:

    Knuffel

  • 15 Mei 2013 - 14:29

    Fam Karkdijk:

    He bah wat naar weer. Die onzekerheid elke keer. Hopelijk heb je snel duidelijkheid. Dikke knuffel van ons.

  • 15 Mei 2013 - 19:22

    Elske:

    Hopende dat Danisha niet erg ziek is,mam Martine en papa Wilfried we denken aan jullie.
    knuffel van ons.

  • 17 Mei 2013 - 12:46

    Helga:

    Bij twijfel bellen hoor, Danisha is geen piepert. Sterkte
    lieve groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hellendoorn

Verslag Danisha

Recente Reisverslagen:

27 Juli 2014

Emotionele vrijheid

27 Juli 2014

Mijn laatste pagina

04 April 2014

Hoera ik ben 8 jaar!!!

27 Maart 2014

afgelopen weken

17 Februari 2014

Een nieuwe look!!
Danisha

Bij Danisha is 15 november 2011 Acute Lymfatische Leukemie vast gesteld. De behandelingsduur is 2 jaar en de spannende tijd erna of het beenmerg geen leukemiecellen meer aanmaakt van groot belang. Door middel van dit dagboek wil ik een ieder die belangstelling heeft / mee leeft laten weten hoe het met haar en ons als gezin gaat. En mocht het zo zijn dat Danisha de kinderkanker overwint dan willen wij als ouders haar dit dagboek geven.

Actief sinds 10 Dec. 2011
Verslag gelezen: 391
Totaal aantal bezoekers 385970

Voorgaande reizen:

14 November 2011 - 18 November 2013

Verslag Danisha

Landen bezocht: