Heerlijk even naar de bioscoop - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Heerlijk even naar de bioscoop - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Heerlijk even naar de bioscoop

Blijf op de hoogte en volg Danisha

16 Mei 2013 | Nederland, Hellendoorn

Woensdagmorgen werd Danisha met hoofdpijn wakker. Op een gegeven moment zag je het minder worden. Danisha is tot 10.30 op school geweest. Ze benoemde in de auto dat haar hoofd vol zit met informatie. Thuis lekker rustig aan gedaan. In de middag is Danisha samen met Martijn, Nynke en Laura naar de bioscoop geweest. Ze heeft enorm genoten. Lekker popcorn eten. Daarna nog even naar de Mac voor een ijsje. Danisha heeft weer een mooie glimlach op haar gezicht. Mama heeft vandaag veel over en weer gebeld met het UMCG. En we hebben een duidelijk plan voor aanstaande vrijdag als we in Almelo zijn voor de MTX. En de 24 mei als we in het UMCG zijn hebben we een afspraak bij de KNO poli en mocht het nodig zijn een aanvullend CT scan. Danisha wou vrij snel na het eten naar bed, was moe en had nu wel verhoging 37,6. Hoop niet dat het verder gaat oplopen.

Donderdag: Danisha voelt zich moe en heeft eigenlijk geen energie om naar school te gaan. Ze baalt ervan dat er een schoolfotograaf komt. Welke pet moet ik op of juist niks? Het was een hele klus vanmorgen om met haar erover te hebben. Danisha is de gehele morgen op school geweest en had moeite om tussen de middag weer de kracht te verzamelen om naar school te gaan. Ze heeft het vol gehouden en omdat mama met Lysanne en Ryan naar de oogarts was heeft ze bij Martijn gespeeld. Danisha had veel moeite om afscheid te nemen en werd best boos. De gehele vermoeidheid kwam eruit en ze had vele tranen. Absoluut geen zin om mee te werken. In de auto vertelde ze hoeveel pijn ze vandaag had en dat ze enorm zat is om ZIEK te zijn. Boos op de peg sonde, Boos op de medicijnen, Boos over haar uiterlijk, Boos…. Boos….. Dit zijn de moeilijkste dingen wat op dit moment het best zwaar maakt voor ons allen. Ook al is het nog maar 6 maanden kuren het begint steeds meer moeilijke momenten te komen. Helaas de temperatuur is nu 38 graden.

• 16 Mei 2013 - 23:41

Roelie:

Hoi Danisha,
    Ik hoop dat de schoolfoto's leuk geworden zijn.
    Ik ben heel benieuwd , met mickey mousse pet of niet.
    Morgen weer veel sterkte in het ziekenhuis in Almelo.
    Duimen dat morgenochtend de temperatuur is gezakt.
    Ik kreeg net nog een sms'je van Opa en Oma,zij hebben het super naar hun zin op Kreta.
    Lekker weer , zij moeten er nog maar even heerlijk van genieten want hier is het ook maar niks.
    Heel veel Liefs,ook van Oom Ger.
    Tante Roelie

• 17 Mei 2013 - 12:53

Helga:

Zoals je zeggen de laatste loodjes wegen het zwaarst en vooral na al die tegenslagen van de afgelopen tijd dat het niet mee zit. In ieder geval komt het eruit dat ik ook belangrijk.
    Hoop dat je vandaag in Almelo toch wat meer duidelijkheid krijgt over die hoofdpijn. En toch maar aandringen voor een CT scan, zodat jullie zelf ook zeker weten dat dat goed zit.

Knap hoe ze steeds weer vecht om naar school te kunnen, wat een kanjer ben je toch Danish ! En eh, we zijn natuurlijk wel heeeeel benieuwd naar die schoolfoto's !!

liefs

• 18 Mei 2013 - 13:44

Annemarie:

ik snap de frustratie heel goed,je doet het geweldig!
    gelukkig kan je aftellen..
    ik ben erg benieuwd naar je schoolfoto's.
    en met of zonder pet,mooi ben je toch wel!
    dikke knuffel!