Yes, heb mijn 3 zwem certificaten!!!! - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Yes, heb mijn 3 zwem certificaten!!!! - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Yes, heb mijn 3 zwem certificaten!!!!

Blijf op de hoogte en volg Danisha

17 Mei 2013 | Nederland, Hellendoorn

Vrijdagmorgen had Danisha al moeite met het op staan. Voelde een zeurende hoofdpijn. Om 8.30 waren we op de priklab in Almelo. Daarna gelijk door naar de zesde verdieping voor juf Els daar had Danisha super veel zin in. Ze genoot er volop van en het ging goed. Daarna weer terug naar de begaande grond voor de fysiotherapie in het warme water. Toen we klaar waren is Danisha na het douchen uitgegleden. Vele dikke tranen en haar grote teen is dik geworden. Niet gebroken maar erg gevoelig. Daarna zijn we weer naar de zesde verdieping gegaan voor de MTX. De bloeduitslagen zagen er goed uit en mocht ze alles hebben. Alleen Danisha begint meer te pruttelen met haar longen en hoesten, beginnende longontsteking kuurtje meegekregen. Haar holtes beginnen ook meer vol te raken maar de antibioticakuur kan dat ook aan. Temperatuur in de gaten blijven houden blijft wisselend. Het aanprikken ging super ze maakte vele grapjes met verpleegkundige Hendrie. Nadat de chemo erin zat werd ze misselijker en voelde ze zich niet echt fijn. De gehele middag heeft ze veelal rustig op de bank gelegen. Om 18.30 waren we in Hengelo en de zwemjuf was niet vergeten dat Danisha haar zwem certificaten nog moest hebben. Omdat ze niet bij de afzwemmen van de certificaten was mocht ze het vanavond doen. Daar was de grote glimlach weer en ze liet zien wat ze allemaal kon. Toen ze klaar was stond de zwemjuf klaar met haar drie certificaten. Helemaal toppie!! Ze heeft de Guppie, Zeepaard en de Zeester nu gaan we verder oefenen voor de Walvis certificaat en dan voor de Haai certificaat maar bij deze moeten we kleren meenemen en dan afzwemmen voor de A-diploma. Dus de vaart zit erin en we gaan volgende week vrijdagavond beginnen met de oefeningen die verreist zijn voor de Walvis. In de auto was ze helemaal happy en druk aan de teut. Het zwemmen met de peg sonde was vandaag voor het eerst en dat viel haar 100% mee. Dit feestelijk feit hebben we uiteraard gevierd met allerlei lekkere hapjes en chipjes op tafel.

• 18 Mei 2013 - 19:52

Fam. Legtenberg:

Wat super goed gedaan Danisha!! We zijn mega trots op jou!!
    Siem, Joes, Tibbe, Marco en Dianne

• 18 Mei 2013 - 23:40

Roelie:

Hoi Danisha.
    Geweldig,Gefeliciteerd,goed gedaan Kanjer.
    Liefs,Tante Roelie

• 19 Mei 2013 - 11:00

Elske En Sip Gorter:

Danisha wat een zwemmertje ben jij,hartelijk gefeliciteerd kanjertje Liefs uit Frieasland.

• 19 Mei 2013 - 14:33

Helga:

Super meid, na z'n zware dag EN een dikke grote teen, wij zijn bere trots op jouw ! Op naar de Walvis !
    lieve groetjes

• 22 Mei 2013 - 11:51

Fam Karkdijk:

Joepie!! Hartstikke knap gedaan meid!!!
    Knuffel ons