Biggetjes knuffelen......... - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Biggetjes knuffelen......... - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Biggetjes knuffelen.........

Blijf op de hoogte en volg Danisha

18 Mei 2013 | Nederland, Hellendoorn

Vanmorgen bij het opstaan had Danisha al hoofdpijn en begon direct met huilen. Een tijd samen op de bank gezeten. In de morgen zijn we naar de bibliotheek geweest om andere boeken te lenen en dvd’s natuurlijk. Toen lekker naar de viskraam. Danisha had moeite met lopen deed haar veel pijn. Ze wou graag mee om boodschappen te halen maar dat ging haar niet makkelijk af. Op een gegeven moment kwamen de tranen en gingen we voetje voor voetje door de winkel en huilend ging ze op een stoel zitten. Na even gerust te hebben en mama snel de boodschappen had gehaald ging het weer redelijk. Thuis nog een tijdje op de bank gelegen. Om 14.30 hadden we een afspraak in Lemele “Aan ’t Zandeinde” Kijk-Doe en Zorgboerderij. Om biggetjes te knuffelen. Eerst hadden we een rondleiding bij de pas geboren biggetjes en de weken die erop volgen. Alle vier vonden ze het best spannend. Eerst liever niet en even later wouden ze wel één thuis hebben. We hebben samen met Anneke de paar dagen oude biggetjes opgehaald en mogen knuffelen. Dat was een super mooie ervaring!! Na dit hele gebeuren was het lastig voor Danisha het kleine stukje terug te lopen. Niet zo de pijn op dat moment maar balen van het ziek zijn. Tijdens het knuffelen met de biggetjes was ze zo ontspannen en eenmaal buiten kan het zo omslaan. Thuis gelijk de foto’s en video’s aan papa laten zien.

• 19 Mei 2013 - 11:18

Roelie:

Goedemorgen allemaal.
    Een heel fijn pinksterweekend.
    Hier schijnt de zon volop,prachtig weer.
    Ik had net Omi aan de telefoon en die zei dat de zon daar ook begon te komen.
    Zij vertelde : Martine en de hele bups komen vanmiddag en ze had lekkere koekjes gekocht.
    Fijn dat het mooi weer is ,kunnen jullie lekker bij Omi in de speeltuin spelen.
    Wat super leuk al die foto's en video's van die biggetjes.
    Ik snap dat jullie er ook wel één zouden willen,maar het nadeel is dat ze zo groot worden.
    Varkens horen ook gezellig bij elkaar en niet als schoothondje in huis.
    Ik denk dat Finn het ook niet zo leuk zou vinden.
    Doe Omi vanmiddag maar de groeten van ons en veel plezier.
    Liefs,Oom Ger enTante Roelie.

• 19 Mei 2013 - 14:36

Helga:

Zo dat ziet er gezellig uit. Varkens zijn lieve en intelligente dieren, je kunt ze trainen net als een hond om zindelijk te worden en kunstjes te doen. Alleen als je groot worden is het niet z'n handig huisdier :)
    Fijn dat dat zo ontspannend werkte.
    Fijne Pinsteren, lieve groetjes

• 22 Mei 2013 - 11:49

Fam Karkdijk:

Wauw dat ziet er leuk uit. Als ik het zo zie wil ik ook wel een biggetje ; ) Maar laten we dat maar niet doen he?
    Dikke knuffel van Aniek, Isa, Freddy en Marleen