Denken denken denken........ - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Denken denken denken........ - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Denken denken denken........

Blijf op de hoogte en volg Danisha

21 Mei 2013 | Nederland, Hellendoorn

Pinksterdagen waren rustige dagen. Kinderen hebben veelal boven op de slaapkamers gespeeld of beneden. Eerste pinksterdag was voor Danisha een pyjama dag. Voelde zich moe en veel last van pijn. Lekker veel slapen en heerlijk tutten. In deze dagen heeft Danisha veel vragen over haar ziek zijn. Haren, uiterlijk, onderzoeken, medicatie enz. enz....Zelfs Lysanne, Ryan en Mike hebben gesprekken met Danisha over het ziek zijn en het gaat over en weer. Maar kunnen ook zo weer verder spelen.

Dinsdag weer heerlijk naar school. Danisha had er veel zin in. Lekker een halve dag i.v.m. een studiemiddag. Deze ochtend heeft de gehele tijd vol kunnen houden. Juf Ingrid vertelde dat ze de gehele ochtend een glimlach had. Danisha wou vandaag buiten spelen op school. Gaf thuis aan dat ze soms wel eng vind buiten op schoolplein spelen. Met name het aanstoten tegen haar peg of dat ze haar om ver duwen als ze naar binnen gaan. Maar mam, het was heerlijk buiten en Lysanne, Ryan of Mike kunnen mij ook evt. helpen. In de middag heeft ze even met Hessel gespeeld omdat hij bij zijn opa en oma was. Na een uurtje kwam ze terug en heeft op de bank gelegen en heerlijk geslapen. Danisha is mee geweest naar de fysiotherapie van mama dit vond ze helemaal geweldig. Kan ik jou helpen mam. Lekker op tijd naar bed en ze heeft helemaal zin in morgen om weer naar school te gaan.

• 22 Mei 2013 - 08:51

Roelie:

Hoi Danisha.
    Wat super dat jij zo over jouw ziek zijn kunt praten,zeker met Lysanne,Ryan en Mike.
    Heerlijk dat jij zo geniet op school en het buiten spelen.
    Liefs Tante Roelie.

Hoi allemaal.
    Alvast heel veel plezier en genieten met de communie van Lysanne.
    Duimen voor mooi weer.
    Wij vertrekken vanmiddag naar Italië,dus voorlopig van ons even geen reacties meer op deze site.
    Heel veel Liefs.Ger en Roelie