Spoedopname - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Spoedopname - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Spoedopname

Blijf op de hoogte en volg Danisha

31 Mei 2013 | Nederland, Hellendoorn

Vanmorgen om 10.00uur waren we weer in het UMCG. Bij de KNO poli waren we als eerste. Hij heeft een kweek gedaan van haar neus. Danisha krijgt Augmentin kuur voorgeschreven omdat ze nu meer pijn aan het voorhoofd heeft en dat kan duiden dat het weer richting het brein gaat. Volgende week vrijdag weer terug komen.
Om 11.00uur werd er bloedafgenomen. Kort erna kwam de peg verpleegkundige omdat wij gisteren niet konden dompelen. Zij nam van allerlei hulpmiddelen mee om het klusje te klaren. Maar niks lukte. Maag/lever arts erbij geroepen en die concludeerde dat er een scopie moet plaats vinden en dat kan alleen onder narcose. Pas dan kunnen ze zien wat eraan de hand is. Kinderchirurg moet ook paraat staan mocht het een grote buik OK worden. Danisha kon de gehele ochtend eerst niet eten en net voordat de maag/lever arts er was heeft ze een half broodje gegeten. Nu 6 uurtjes wachten tot dat Danisha nuchter is. Ze staat nu op de spoed OK lijst dus kan mee of flink tegen vallen wanneer de ingreep gaat plaats vinden. Zowel mama als Danisha moesten huilen. Weer een tegenvaller.

• 31 Mei 2013 - 13:32

Fam. Tijhuis:

Lieve meid,
    dit is zeker een tegenvaller. Wij hopen dat het mee valt allemaal en steken een kaarsje voor jullie op voor een goede afloop!
    Sterkte met elkaar!

Liefs Bert, Lisette, Jordy en Romee

• 31 Mei 2013 - 13:45

Fam. Wolterink:

Lieve familie,
    Hopelijk valt de ingreep mee en is het gauw voorbij.
    Sterke en ik denk aan jullie !!!
    Lieve groet, Sandra

• 31 Mei 2013 - 13:48

Riek Dijk:

Bah wat een domper!! Af en toe huilen lucht op. Heel veel sterkte samen en we denken aan jullie.

Knuffel.....

• 31 Mei 2013 - 14:09

Fam.legebeke:

Hallo Danisha en Martine
    Hier mag je ook gerust een traan om laten wat moeten jullie toch veel meemaken
    Hopelijk valt het allemaal mee wij denken aan jullie en wensen jullie veel sterkte
    Groetjes WIm Jettie Annouk Iris en Demi

• 31 Mei 2013 - 14:23

Helga:

Lieve Martine en Danisha,
    Even samen huilen geeft niets, laat het er maar uitkomen, ook dat maakt je weer sterk.
    In ieder geval meteen actie en wordt er wat aan gedaan, want die pijn die Danisha aan die peg heeft gehad is ook niet meer leuk. Hopelijk is Danisha snel aan de beurt na de 6 uur nuchter zijn.
    Sterkte daar een extra dikke knuffel voor jullie beide.

• 31 Mei 2013 - 15:21

Familie Legtenberg:

Lieve Danisha en Martine, we sturen weer heel veel positieve en warme zonnestraaltjes jullie kant op.
    Dikke knuffel, Siem, Joes, Tibbe, Marco, Dianne, opa en oma Nekkers

• 31 Mei 2013 - 17:42

Liesbeth:

Lieve Danisha en Martine,

Wat een domper zeg. We hopen dat Danisha snel aan de beurt is. We denken aan jullie,

Liefs van Nynke, Imre, Igor en Liesbeth

• 31 Mei 2013 - 20:41

Vera Fleerkate:

Hallo allemaal,
    Het is geen schande dat jullie moeten huilen, het logische gevolg van deze ellende! Wij blijven positief denken aan jullie en hopen voor Danisha dat het mee gaat vallen. Heel veel sterkte samen!
    Groetjes, Henk en Vera.

• 31 Mei 2013 - 21:14

Sip E Elske:

Lieve danisha en papa en mama en zusje en broertjes,wat een tegenvaller.Wij steunen jullie vanuit Friesland Liefs van ons.

• 31 Mei 2013 - 22:34

Manuela (mama Van Kai):

Lieve Danisha,

Wat zit het toch weer tegen... Logisch dat jullie er even doorheen zitten. Even lekker uithuilen en dan weer uitkijken naar betere tijden! Want zo'n kanjer als jij slaat zich ook hier door heen. Weet dat de zon gauw weer voor je gaat schijnen... Al lijkt het soms ver weg, betere tijden staan op je te wachten... Heel veel sterkte!

Liefs van Manuela en Erwin