Lekker genieten.... - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Lekker genieten.... - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Lekker genieten....

Blijf op de hoogte en volg Danisha

10 Juni 2013 | Nederland, Hellendoorn

Afgelopen weekend leuke, gezellige dagen gehad. Zaterdag heeft Danisha lang uitgeslapen was erg moe van de dierentuin. Wat natuurlijk logisch is! Zaterdag in de middag hadden we buurtfeest. Boerengolf en een BBQ en heerlijk met water spelen is natuurlijk erg gezellig. Helaas liep het voor Lysanne anders en kreeg ze een boerengolfstick tegen haar slaap aan. Gelukkig zat de bril er tussen en kon het direct gekoeld worden. En heeft ze uiteindelijk heerlijk met de waterpret mee kunnen doen. Thuis lekker onder de warme douche en lekker slapen. Zondag weer natuurlijk heerlijk lang slapen en lekker tutten. Ontbijt overgeslagen want de brunch kon beginnen met warme croissantjes en warme eitjes. Lekkere zondag en nog een stuk gefietst met Danisha door Hellendoorn want daar had ze veel zin in. Een lekkere ontspannen weekend voor ons allen.

Maandag had Danisha veel zin om naar school te gaan. Het begon eerst met buikpijn maar gelukkig ging het goed. Tot 10.15 is ze geweest i.v.m. schoolzwemmen. En om 13.15 had ze weer zin om te gaan fietsen naar school en ze heeft een goede middag gehad en genoten. Spulletjes klaar gezet voor het schoolreisje morgen. Dit vind ze erg spannend. Maar erop tijd in. Want je ziet dat alles wel veel energie kost maar haar glimlach en het volop genieten van alles is het meer dan waard!!

• 11 Juni 2013 - 08:32

Roelie:

Goedemorgen allemaal.
    Wat heerlijk om te lezen dat jullie allemaal zo genieten.
    Dat hebben jullie ook zo verdient.
    Heel veel plezier op het schoolreisje.
    Lezen wel waar de reis nartoe is gegaan.
    Liefs.Tante Roelie

• 11 Juni 2013 - 09:48

Elske:

Hallo ,wat fijn dat jullie zo een mooi weekend hadden ,en ook mooi weer zie ik op de foto.Hier in Fryslan was het koud,geluk voor jullie .En Danisha zo genieten .fijn , och en Lisanne deed het erg zeer?Ja zo n, stic die zijn hard ,och lieve pop Elske hoopt dat het nu weer over is..Veel plezier tijdens de schoolreisjes.En de kinderen hier uit Friesland gaan graag bij jullie op visite ,dat mooie park met allemaal speel dingen,komen jullie hier de Elfsteden tocht in de bus doen ? Liefs Elske