Vele kilometers verder...... - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Vele kilometers verder...... - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Vele kilometers verder......

Blijf op de hoogte en volg Danisha

21 Juni 2013 | Nederland, Hellendoorn

Vanmorgen op tijd richting UMCG. Helaas was het een heen en weer dag met vele kilometers. Eerst was het plan om 9.45 bloed te prikken op de oncologiepoli maar op één of andere reden hadden ze verlate koffie pauze waardoor er geen bloed geprikt kon worden. En we om 10.00uur hard moesten lopen naar de spoed KNO poli. (wetende dat de oncologie achter in het ziekenhuis is en de KNO poli helemaal voorin). Oké, even op adem komen en een kop thee en ranja van de gastvrouwen rijker moesten we wel erg lang wachten. Na een klein uurtje raakte mijn geduld een beetje op en na overleg bleek dat het wel even kon duren en dat we weer terug konden om te kijken bij de oncologiepoli of het bloedprikken nog lukte. Na het bloed prikken weer terug naar de KNO poli en na een half uurtje werden we geholpen. De KNO arts was absoluut niet tevreden over wat hij zag en met name dat de antibiotica en de verschillende neus spray’s van afgelopen weken minimaal hun werk hebben gedaan. Er werden twee kweken van beide neusgaten gedaan en we mochten direct vertrekken naar de Radiologie voor een CT scan. Hier waren we zo aan de beurt en Danisha had er helemaal geen moeite mee. Toen weer terug naar de KNO poli en vanuit hun werden we naar de eerste verdieping gebracht. Hier moesten we wederom lang wachten. De KNO arts vertelde ons dat Danisha aankomende maandag geopereerd gaat worden aan haar sinus probleem (zowel de voor als achter holtes zijn weer vol). We konden goed meekijken op het scherm van de CT scan waar de probleem punten zijn. Er zijn vele risico’s besproken vooral omdat de ontsteking vlak onder het oogkas bevind en de schedelbasis. Toen weer terug (inmiddels 14uur) naar de Oncologie poli daar werd ons verteld dat de MTX gift niet gegeven mag worden dit in verband met de operatie aanstaande maandag. De 6 MP giften voor aankomende week mag ook niet gegeven worden. Toen weer terug naar de KNO poli voor antibiotica recept voor aankomende 3 weken. Toen naar afdeling M1 waar we aanstaande maandag ons moeten melden en daar kregen we ook de tijden te horen hoe laat we aanwezig moeten zijn. Toen rustig kijken bij de Etos Danisha zeer zeker weer mooie oorbellen heeft verdiend. Tijdens het wachten had Danisha gelukkig de Nintendo DS van opa mee zodat ze vele niveaus verder is gekomen, hier en daar hebben we een stopcontact opgezocht. 17uur waren we thuis en konden we gelijk aanschuiven voor de pannenkoeken en om 17.45 doorrijden naar Hengelo om te zwemmen. Danisha deed het top! Ze heeft meer zonder bandjes gezwommen en heeft weer grote sprongen gemaakt. Thuis gauw een ijsje en dan weer naar bed.

• 21 Juni 2013 - 21:48

Ellen:

't Is en blijft een topper!

• 22 Juni 2013 - 00:23

Roelie:

Hoi Danisha.
    Het houd dus echt niet op.
    Nu wéér een operatie,maar wat moet dat moet,zeggen wij dan.
    Maar jij bent toch echt een kanjer hoor.
    Meteen na zo'n bericht lekker genieten van de pannenkoeken van Opa.
    En dan ook nog gaan zwemmen.
    Wat een enorme grote oorbellen heb jij in.COOL !!!!
    Geniet van het weekend.
    En voor maandag heel veel sterkte en wij denken aan jou,lieve schat.
    Liefs,Oom Ger en Tante Roelie

• 22 Juni 2013 - 10:04

Kai En Manuela:

Maandag als jij naar het umcg moet dan moet ik ook voor een cyclokuur.

Groetjes van Kai

Hoi Danisha,

Wat een pech, weer een operatie... Gelukkig ga je er een beetje aangesterkt in met lekkere pannekoeken achter de kiezen... Wij wensen je maandag veel sterkte! Maar een kanjer als jij kan dat aan!

Groetjes van Manuela

Ps. Hele mooie oorbellen! Ze staan je prachtig!

• 22 Juni 2013 - 10:45

Fam Karkdijk:

Jeetje Danisha wat een gedoe weer. Maar wat een supergave oorbellen!!! Die heb je zeker wel verdiend.
    En heel veel succes maandag met de operatie. We gaan voor je duimen.
    Dikke kus Aniek, Isa, Freddy en Marleen

• 22 Juni 2013 - 15:39

Helga:

Zo wat een dagje weer zeg. Zeker die mooie oorbellen verdient, ze staan je echt heel mooi. Toch nog weer gaan zwemmen na alles en zonder bandjes gezwommen, het is niet te geloven, ik sta steeds weer van je verstelt ! Of zat er in die lekkere pannekoeken super krachten :)
    Geniet van het weekende en succes a.s. maandag met de operatie !
    lieve groetjes