Danisha is veel moe - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Danisha is veel moe - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Danisha is veel moe

Blijf op de hoogte en volg Danisha

29 Juni 2013 | Nederland, Hellendoorn

Vrijdagmorgen op tijd richting het UMCG. We waren aan de late kant i.v.m. omleidingen bij Ommen en de lange file bij TT Assen. Na mijn telefoontje aan de poli dat we wat later waren, gaven ze aan dat iedereen aan de late kant was en dat er toch al uitloop was. Danisha heeft de heenweg heerlijk geslapen en op de poli werd ze al een beetje wakkerde. Bloedprikken ging mooi vlot. Mondhygiëniste heeft nog in haar mond gekeken en zag er goed uit een stuk rustiger qua roodheid van het tandvlees. Na vele spelletjes UNO gedaan te hebben kwam Edith. Danisha was nog aangeprikt en dat scheelt enorm. Mama en Edith hebben een tijdje met elkaar gepraat en de ingreep van afgelopen maandag geëvalueerd. Lichamelijk onderzoek werd gedaan en Danisha haar longen beginnen meer te pruttelen. Daar had ze tijdens de ingreep van afgelopen maandag ook last van, hebben haar nog uitgezogen omdat er veel vrij kwam. In de gaten houden anders weer een longfoto aanvragen. Het bloedbeeld zag er goed uit en ze mag de MTX hebben. We mogen ook weer starten met de 6MP spuitjes. Helaas was er geen ziekenhuis school. Bast en Snavel hebben we nog wel gezien en die gaan nu een paar weekjes op vakantie. Op de terug weg heeft Danisha ook weer geslapen, voelde zich snel moe vandaag. Thuis gelijk weer op de bank liggen. Haar neus blijft nog steeds overdag af en toe bloeden en ze is het zat om het verband op te hebben. Om 18.30 lag ze weer heerlijk in het warme bad voor zwemles. Daar geniet ze enorm van!

Zaterdagmorgen om 9.30 Danisha wakker moeten maken want ze heeft om 10uur een kinderfeest van Lydia en Isa. Ze zijn naar kids city geweest en zo te horen was het super gezellig. Rond 14.45 werd ze thuis gebracht. Eerst even lekker liggen op de bank en daarna lekker buiten spelen. Papa moest vandaag werken dus de avond hebben we extra gezellig gemaakt. Hapjesavond hadden we en we hebben een kinderfilm gezien op SBS6. Vanavond slapen ze bij elkaar op de kamer alvast een voorproefje op de vakantie.

• 01 Juli 2013 - 08:47

Roelie:

Hoi Danisha.
    Fijn dat jij zo geniet van de zwemles.
    Ik snap best dat jij baalt van het verband en nog moe bent maar de operatie is ook nog maar een week geleden.
    Wanneer hebben jullie vakantie?
    Eerst op 10 juli nog naar het circuit in Assen,Lekker rond scheuren.
    Fijne dag vandaag.
    Liefs,Tante Roelie

• 02 Juli 2013 - 08:54

Manuela:

Hoi Danisha,

Hopelijk ben je ondertussen iets minder moe. Het mooie weer komt eraan en ik hoop dat je je fit genoeg voelt om daar even lekker van te genieten! Nog een paar daagjes school en dan is het alweer vakantie. Wij gaan elkaar in ieder geval zien op 10 juli, want wij gaan dan ook lekker racen. Het is voor ons de eerste keer, maar het programma ziet er super uit. Vico verheugd zich vooral op de dakar vrachtwagens. Wat lijkt jou het leukste? Ik las dat jullie zaterdag ook naar de verschrikkelijke ikke hebben gekeken, wij ook met zijn allen op de bank. Wij trekken dan een bedbank onder de bank uit en kunnen dan met zijn allen lekker bij elkaar liggen, lekker hè? Maar wij hadden dit keer geen lekkere hapjes en die had jij dan wel weer, las ik... Tot 10 juli!
    Groetjes van Manuela (mama van Kai)

Ps we lezen ook altijd je blog met het hele gezin en leven erg mee met je. We vinden eigenlijk dat jij nu wel genoeg pech hebt gehad en dat je een vakantie mag hebben zonder allerlei nare dingen... Daar duimen we voor!