Yes, ik mag overblijven!!!! - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Yes, ik mag overblijven!!!! - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Yes, ik mag overblijven!!!!

Blijf op de hoogte en volg Danisha

02 Juli 2013 | Nederland, Hellendoorn

Zondag heeft Danisha veel geslapen. In de middag wou ze graag mee om Finn uit te laten en wou het lopend proberen. Halverwege lukte het haar moeizaam om de stappen te verzetten. De pijn overheerst dan. We hebben gekletst over het ziek zijn en waar ze mee zat. Dit zet je dan ook weer aan het denken. Thuis kwamen de waterlanders. We hebben een filmpje uitzocht en liggend op de bank en wat lekkers werd ze weer rustiger. Als ik zo van een afstand naar haar kijk en haar rode betraande ogen zie gaat er van alles door me heen. Ze wou vandaag juist alles zelf doen qua medicatie via de peg sonde. Ze heeft de Kanjer kralen op volgorde gedaan en samen eraan geregen. Helaas moeten we met paar kralen wachten omdat de chemokralen op zijn in het UMCG. We hebben van kraal 1001 een foto gemaakt die was nog van de CT scan. 1001 vond Danisha een mooi getal! Bij het douchen en naar bed brengen waren de tranen weer aanwezig, ze heeft veel moeite met haar lichaam. Gelukkig veel ze snel in slaap en heeft geen nare dromen gehad.

Maandagmorgen had ze moeite om wakker te worden. Maar het tover woord school had ze veel zin in. Want mama dit moet een goede week worden want vanaf vrijdag heb ik weer stomme dexa dagen. Dus eruit en richting school. Bijna bij school kreeg ze even moeite om te gaan omdat ze ook niet echt fit voelde maar eenmaal in de klas dan gaat het weer goed. Tussen de middag benoemde ze dat ze weer af en toe zo naar gevoel heeft in het hoofd en het zakt ook zo weer weg. Even aankijken en vrijdag bespreken. Na de gehele dag op school te zijn geweest was ze moe maar heeft genoten.

Dinsdag een grote feestdag op school waar ze naar uitkeek. Met z’n allen overblijven met wat lekkers!! Het is een traditie om aan het einde van het school jaar gezamenlijk te eten met de kinderen die jaar hebben overgebleven. En danisha heeft afgelopen jaar dat niet gedaan maar de andere wel i.v.m. ziekenhuisbezoek van Danisha. Maar nu mag zij ook overblijven, lijkt haar zo gezellig. Dus vandaag met z’n vieren nog een leuke schooldag voor de boeg.

  • 02 Juli 2013 - 14:08

    Sabine:

    Heey Danisha, ik snap waarom ze die kralen "kanjerkralen" noemen. Je moet wel een echte kanjer zijn wil je je 1001ste kraal krijgen. Meid ik heb bewondering voor je. Je bent sterker dan menig volwassene die ik ken. Mezelf niet uitgezonderd hoor!! Ik hoop dat je een leuke dag hebt op school vandaag met overblijven. Veel plezier. Groet Sabine.

  • 02 Juli 2013 - 21:21

    Roelie:

    Hoi Danisha.
    Ik hoop dat jij een fijne overblijfdag op school hebt gehad.
    Ongelovelijk al over de 1000 kanjerkralen.dan ben jij echt een super kanjer.
    Krijgen jullie vrijdag vakantie?
    Heel veel liefs,Tante Roelie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hellendoorn

Verslag Danisha

Recente Reisverslagen:

27 Juli 2014

Emotionele vrijheid

27 Juli 2014

Mijn laatste pagina

04 April 2014

Hoera ik ben 8 jaar!!!

27 Maart 2014

afgelopen weken

17 Februari 2014

Een nieuwe look!!
Danisha

Bij Danisha is 15 november 2011 Acute Lymfatische Leukemie vast gesteld. De behandelingsduur is 2 jaar en de spannende tijd erna of het beenmerg geen leukemiecellen meer aanmaakt van groot belang. Door middel van dit dagboek wil ik een ieder die belangstelling heeft / mee leeft laten weten hoe het met haar en ons als gezin gaat. En mocht het zo zijn dat Danisha de kinderkanker overwint dan willen wij als ouders haar dit dagboek geven.

Actief sinds 10 Dec. 2011
Verslag gelezen: 335
Totaal aantal bezoekers 386016

Voorgaande reizen:

14 November 2011 - 18 November 2013

Verslag Danisha

Landen bezocht: