Against Cancer Circuitdag Assen - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Against Cancer Circuitdag Assen - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Against Cancer Circuitdag Assen

Blijf op de hoogte en volg Danisha

10 Juli 2013 | Nederland, Hellendoorn

Vanmorgen gingen we de donkere wolken te ge moet. Omi uit Amsterdam is vanmorgen rond 5uur overleden op de IC. Ondanks dit verdrietige nieuws zijn we vandaag wel naar Assen gegaan.

Er werd uitleg gegeven over de dag en de betekenis er achter en dat raakte mij omdat het zo herkenbaar zijn. De woorden: Het logo bestaat uit de woorden ‘Against’ en Cancer. De letter T van Against duwt de C uit het woord Cancer. Hiermee wordt de strijdt tegen kanker gesymboliseerd
Het beeld: het logo bestaat uit een klok die staat voor de tijdsaanduiding ’5 voor 12′. Hiermee wordt de strijdt tegen kanker als race tegen de klok bedoeld. Het rode driehoekje staat voor het kind met kanker dat omarmd wordt door de cirkel. De cirkel staat voor het gezin en de stichting Against Cancer die om het kind heen staat en het wil beschermen.

We begonnen helaas eerst met regen maar gelukkig werd het snel droog en konden de ballonnen opgelaten worden. En toen gingen we in een bijzondere pendelbus namelijk een leger truck richting naar het Dakar terrein en we gingen in een Dakar truck super hard, we reden tussen de 120/150km per uur. Daarna gingen we met een stoere BMW richting de politie botenvijver. Met een echte politieboot super snel over het water, wat gááf! Daarna zijn we terug gebracht in een politiebus en Lysanne zat voorin en wij mochten in de kooien zitten waar de “echte boeven” in horen. Deze kon ook heerlijk racen met zwaailicht en sirene. Toen even rust om te eten en naar vele optredens en check uitreikingen te kijken. En om 14uur begon de eerste races weer. Dit keer gingen we naar het circuit. We hebben vele ritjes gedaan in verschillende race monsters. Toen naar de Koninklijke Landmacht. En daarna naar de Kartbaan. Mike mocht zelfs samen met de wereld kart kampioen Bas Lammers een duo rit maken. Echt stoer!! Tussendoor Rob Kamphues gespot. Daarna zijn we naar de Brandweer gegaan om heerlijk met water te spelen en ook nog een voetbal te scoren. We hadden nog drie kwartier de tijd wat willen we nog doen, ze hoeven niet lang na te denken want we gingen nog een keer racen natuurlijk over het circuit. Het was een mooie dag waar we heerlijk verwent zijn door vele consumpties en mooie herinneringen. Danisha had helaas wel last van hoofdpijn en buik is opgezwollen maar ze heeft wel genoten. En had het absoluut niet willen missen. Einde van de dag sliep ze in de buggy.

• 11 Juli 2013 - 08:12

Kai Steenberg:

Wat zielig voor je danisha dat je omi dood is.wij gaan vandaag naar onze omi. Het is niet fijn om buikpijn te hebben hopelijk trekt het gou weer weg.

Groetjes Kai

• 11 Juli 2013 - 08:15

Manuela:

Fijn dat jullie ook zo'n fijne dag hebben gehad! En wat zien jullie er stoer uit op de foto's! Hopelijk een dag om weer een tijdje op te kunnen teren!
    Groetjes van manuela en vico

• 11 Juli 2013 - 21:09

Roelie:

Hallo Allemaal.
    Gecondoleerd met Oma en Omi.
    Wat een super leuke dag hebben jullie gehad.
    Ger en ik hebben net zitten genieten van de Foto's en filmpjes.
    Ryan vertelde mij vanmorgen aan de telefoon al waar hij allemaal in geweest was.
    Wat hebben jullie veel gedaan, zeg.
    Zoveel verschillende voer- en vaartuigen.
    Morgen succes met alles in het UMCG.
    Zaterdag heel veel plezier met de vaartocht en het zal zeker beter weer zijn.
    Heel veel Liefs van ons .
    Oom Ger en Tante Roelie.

• 13 Juli 2013 - 21:46

Danisha Legebeke:

Hallo,
    Ik las net op de site dat jullie Omi is overleden. Gecondoleerd met het verlies.

Ook las ik dat jullie het mooi in Assen hebben gehad. Wat belevenissen, fijn dat jullie hebben genoten en volgens mij is de dexa nu weer voorbij, weer een afstrepen! Morgen sterkte in Groningen en ik las ook dat er overmorgen weer iets leuk in het verschiet ligt.
    Geniet ervan!

Groetjes van ons allemaal,