Mooie licht/water show - Reisverslag uit Kaatsheuvel, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Mooie licht/water show - Reisverslag uit Kaatsheuvel, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Mooie licht/water show

Blijf op de hoogte en volg Danisha

20 Juli 2013 | Nederland, Kaatsheuvel

Vanmorgen werd de eerste om goed 9uur wakker. Om 9.30 heerlijk ontbijten met elkaar. Het brood lag in de diepvries en in de koelkast lekkere sapjes, fristi en chocolademelk. Wat een verwennerij! Op het binnenplein konden we warme chocolademelk tappen. En het Brabants dagblad lag al in de brievenbus. Om 10.00uur konden de kinderen lekker spelen of gaan knutselen bij de vrijwilligers. Papa en mama kregen uitleg samen met de andere gezinnen over de activiteiten en nog veel meer. Om 11.30 zijn we door een speciale in/uit gang gegaan speciaal voor de Villa Pardoes gezinnen. Ons thema huisje is 1001 nacht maar je hebt ook Barbie, Ridder, Safari, Strand, Space, Sneeuwwitje, Circus. We hebben leuke dingen gedaan de eerste waar Lysanne, Danisha en papa in gingen was de vliegende Hollander. Om 16.30 waren we weer terug in ons huisje. Om 17.30 hadden we gereserveerd bij het restaurant ’t Spoor om van een 3 gangen diner te genieten. Het voordeel aan dit restaurant is dat er een speelkamer is voor de kinderen met een gastvrouw. Was het eten klaar dan werden de kinderen geroepen en konden we beginnen. Rond 21uur waren we weer in het park want het park is vanavond tot 24uur open. We hebben naar de licht/watershow gekeken. Erg mooi!! Daarna nog her en der nog in andere attracties. Moe en voldaan waren we tegen 23.30 terug in ons huisje en gingen de kinderen na wat drinken weer lekker dromen in hun droomslaapkamers.

• 21 Juli 2013 - 00:36

Fam.legebeke:

Hallo allemaal
    Wat fijn om te lezen dat jullie zo genieten van deze vakantie zo op de foto's te zien is het daar idd erg leuk het is jullie van harte gegund veel plezier nog samen groetjes
    Wim Jettie en de kinderen