Voetreflex, fotograaf en Efeteling vandaag - Reisverslag uit Kaatsheuvel, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Voetreflex, fotograaf en Efeteling vandaag - Reisverslag uit Kaatsheuvel, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Voetreflex, fotograaf en Efeteling vandaag

Blijf op de hoogte en volg Danisha

24 Juli 2013 | Nederland, Kaatsheuvel

Vanmorgen moesten we de wekker zetten. Want om 9.35 waren we aan de beurt voor voetreflex. Er zaten drie masseurs klaar. Ze waren er allemaal er stil van. Danisha, Lysanne, Ryan en Mama hebben ervan genoten. Daarna hadden we een foto shoot met een echte fotograaf. In en buiten het huisje werden er foto’s geschoten. Zelfs papa en mama moesten alleen op de foto komen van de kinderen. Toen de fotograaf vroeg hoe wij op de foto moesten zeiden ze al lachend “kussen”. Door dat ze zo moesten lachen zijn de foto’s erna volgens mij goed gelukt. We zijn rond 12uur richting de Efteling gegaan en hebben vele kilometers gemaakt wat we nog niet gedaan hadden. Vele shows hadden we voor vandaag bedacht en 3D film van de onder zee dieren. Verschillende spookkastelen bekeken. Ravelijn en het sprookjesbos show vonden de kinderen het moois. Even hier in dan weer daar in. Vele tussen stops voor een super grote suikerspin ( inhoud van 3 suikerspinnen) dan een heerlijke grote lolly en natuurlijk naar het snoephuisje van Hans en Grietje. Rond 19.30 waren we weer in ons huisje en hebben we het vlees wat gisteravond over was lekker opgebakken. Toen nog spelen dan naar bad en lekker slapen. Danisha had een redelijke goede dag vandaag.

• 24 Juli 2013 - 22:56

Roelie:

Hoi allemaal
    Wat leuk die voet reflex massage.
    Ik ben benieuwd naar de foto's
    Tot morgen in Villa Pardoes.
    Welterusten,Liefs Ger en roelie.