Hoera, opa jarig!! - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Hoera, opa jarig!! - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Hoera, opa jarig!!

Blijf op de hoogte en volg Danisha

09 September 2013 | Nederland, Hellendoorn

Zondag was opa jarig, kinderen hadden de wensjes al klaar. Ze hebben voor opa gezongen en we hebben een gezellige middag gehad. Danisha heeft de gehele ochtend in bed gelegen. In de middag bij de verjaardag had ze al vrij snel last van pijn en Dexa nukken. Door de combinatie Vincristine en dexa lekt de peg wond veel en heeft ze veel bloed eraan. Dit is erg pijnlijk. Eten en drinken gaan met kleine beetjes ondanks dat ze overal zin in heeft. Danisha heeft geregeld op een dag huilbuien en daarin komen vele dingen naar boven waar ze last van heeft of heeft gehad. Vele ouwe koeien komen en gaan en vele frustraties knalt ze eruit. Dit raakt mij enorm en blijft malen bij mij. Maandagmorgen heeft Danisha heerlijk geslapen en werd huilend wakker van de pijn in haar gehele lichaam. Extra paracetamol en Tramadol deed dit afzakken. In de middag even naar beneden en al vrij snel na het avond eten is Danisha weer naar bed gegaan.

• 09 September 2013 - 21:55

Danielle:

Ach meissie, wat is toch allemaal zo ontzettend rot. Kom op topper! Dikke zoen

• 10 September 2013 - 18:53

Helga:

Lieve Danisha,
    Wat zijn die dexa dagen toch ontzettend oneerlijk! Gelukkig zit het er bijna weer op. Sterkte en houd nog even vol !
    lieve groetjes
    Helga

• 10 September 2013 - 20:21

Roelie:

Hoi Danisha.
    Wat een ellende toch met die rot dexa.
    Gelukkig zit het er weer bijna op.
    Nog heel sterkte en Liefs van ons.
    Oom Ger en Tante Roelie