steeds meer kunnen genieten... - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu steeds meer kunnen genieten... - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

steeds meer kunnen genieten...

Blijf op de hoogte en volg Danisha

16 September 2013 | Nederland, Hellendoorn

Afgelopen zaterdag was een hang dag voor Danisha niet echt fit voelen. Hoofdpijn steekt geregeld de kop op. Na het spelen boven of beneden ging ze even een half uurtje/uurtje op de bank liggen. In de middag kwam er een pakketje voor de kinderen met mooie oorbellen voor de meiden en leuke stickers voor hen alle vier. Ze waren er erg blij mee, alleen we willen diegene die ons het mooie pakket verstuurd heeft bedanken hiervoor want we weten niet van wie het was. In de avond hebben we met z’n zessen gegourmet, lekker lang tafelen met elkaar! Zondag had Danisha wat meer energie maar trok zichzelf wel met regelmaat terug om even op de bank te liggen. In de middag was ze veel buiten aan het spelen met de buurtkinderen. Opa en oma kwamen nog even langs voor een bakkie koffie. Op tijd naar bed want ze heeft veel zin om maandag weer naar school te gaan. Vandaag heeft Danisha volop genoten van school en kwam lachend thuis en had veel te vertellen. Om 18uur wou ze graag naar bed, want haar hoofd begon pijn te doen en ze was zo vertrokken naar dromenland.

het filmpje lukt jammer genoeg niet, baal, baal!! We krijgen het binnenkort op dvd en proberen dan nog een keer.

• 16 September 2013 - 22:52

Manuela:

Fijn dat het zo'n leuke dag op school was. En alweer oorbellen, ik denk dat je er maar gewoon een paar extra gaatjes bij moet nemen en nog meer en nog meer.... Jammer dat we het filmpje niet kunnen zien, ik heb nog even op de website gezocht maar kon het daar ook niet vinden. Dat houden we dan nog tegoed, want we willen natuurlijk wel even genieten van jou als filmster!
    Groetjes van Manuela

• 17 September 2013 - 11:58

Roelie:

Hoi Danisha.
    Vervelend van jouw hoofdpijn,hoop dat het snel overgaat.
    Super dat jij zo van school en alles geniet.
    Gisteren Opa en Oma nog gebeld en ze een fijne vakantie toegewenst in Turkije.
    Het is daar nog lekker warm.
    Het filmpje krijgen wij zeker nog te zien,ik ben benieuwd.
    Liefs,Tante Roelie