Leuke dingen doen!!! - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Leuke dingen doen!!! - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Leuke dingen doen!!!

Blijf op de hoogte en volg Danisha

18 September 2013 | Nederland, Hellendoorn

Dinsdag heeft Danisha een leuke school dag gehad. Ze benoemde wel dat het haar wel steeds meer hoofdpijn oplevert. En dat haar voeten pijnlijk zijn tijdens het lopen. Thuis had ze wel weer zin om te knutselen. En vrij wel direct na het eten is ze naar bed gegaan. Woensdag heeft ze een geweldige dag gehad. Helaas begon het minder goed omdat haar gezicht bij het opstaan vanmorgen erg opgezwollen was. Even op de weegschaal en ze is anderhalve kilo aangekomen van vocht vasthouden en ze heeft weer geel/groene snottebellen. Dit verklaart de hoofdpijnen. De eerste paar minuten op school moest ze huilen omdat ze zich moe en rot voelde. Gelukkig kon ze door de opdrachten afleiding zoeken en is ze de gehele ochtend gebleven. Om 13uur heb ik Lysanne en Danisha naar Ilona gebracht “tekenen met gevoel”. Ze hebben een leuke middag gehad met super mooi resultaat! Zo mooi om te zien dat de twee meiden daar samen naar toe zijn gegaan. Daarna is ze naar haar vriendin Nynke gegaan en ze hebben overheerlijke aardbeien/bramen en frambozen jam gemaakt. Ze was er helemaal enthousiast erover. En deze gaan we morgenochtend uiteraard uitproberen op ons crackertje. Daarna thuis even op de bank gelegen en zich klaarmaken voor de Zumba les. Dat vind ze helemaal toppie! Ondanks dat ze zich minder voelde heeft ze lekker meegedaan en kwam ze met een mooie glimlach terug en zei dat ze een geweldige dag heeft gehad, maar dat ze nu wel direct naar bed wilde omdat haar hoofd zo aan het bonken was. Heerlijk om haar zo te zien te genieten van alles!

• 19 September 2013 - 07:45

Kai:

Top hoor! En wat een mooie schilderijen...
    Groetjes van Kai

• 19 September 2013 - 11:16

Roelie:

Hoi Danisha.
    Wat een prachtige , kleurige kunstwerken hebben jullie gemaakt.
    Super talenten jullie alle twee .
    Ben wel heel benieuwd hoe de jam heeft gesmaakt.
    Ziet er in ieder geval lekker uit.
    6 oktober wil ik wel eens zien wat jij op zumba les geleerd hebt.
    Hoop dat de hoofdpijn snel minder wordt.
    Heerlijk genieten de komende dagen want het wordt heerlijk weer.
    Liefs,ook van Oom Ger.
    Tante Roelie

• 20 September 2013 - 14:56

Fam Karkdijk:

Dat zijn weer mooie kunstwerken geworden dames!!

• 21 September 2013 - 09:38

Helga:

Wat een mooie kleuren gebruiken jullie allebei, ik word helemaal blij het zien van jullie schilderijen dames :) En zelf jam gemaakt, dat is leuk. En dan nog afsluiten met zumba, dat was een zeker een goede dag. En dat je dat allemaal hebt volgehouden, ondanks die hoofdpijn, pet af.
    lieve groetjes,