DEXAMETHASON DE DEUR UIT!!!! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu DEXAMETHASON DE DEUR UIT!!!! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

DEXAMETHASON DE DEUR UIT!!!!

Blijf op de hoogte en volg Danisha

30 Oktober 2013 | Nederland, Groningen

Dexa ging vandaag de deur uit!! Afgelopen dagen was Danisha vrij rustig aanwezig. Veel in gedachten en momenten dat zij moeilijke gedachten bespreekbaar maakte. We hadden afgelopen drie dagen daar alle tijd voor met elkaar. Danisha haar favoriete eten was roer ei. Dinsdag in de middag is juf Annie nog geweest voor les en dit was voor de laatste keer thuis. Ze vind het zo fijn om even met school bezig te zijn. En vandaag om 13uur was het moment daar de LAATSTE DEXAMETHASON 1,9ml ging erin. Lysanne, Ryan en Mike waren super blij en riepen “Hoera!”. Einde van de dag zijn we samen naar de apotheek gegaan en Danisha heeft hem zelf in de medicijncontainer gedaan. De heen weg was ze druk bezig met “Yes, de dexa de deur uit!” “Doei, doei stomme dexa medicijn jij mag mijn huisje niet meer in!” “Stomme, stomme dexa je hebt mij veel pijn en verdriet aan gedaan!” “Z’n klein spuitje zoveel ellende in mijn buik en hoofd, wegwezen jij stomme dexa”. De terug weg in de auto kwam eindelijk weer de mooie glimlach terug en ze had weer even zin om te zingen. Gelukkig de dexa is nu echt weg!! Alleen nog even de na weeën. Papa heeft lekkere gebakjes gekocht om vanavond lekker van te genieten. En daarna was Danisha heel snel naar bed want ze is moe. Haar lichaam moet nu weer in haar goede doen komen. Haar voeten houden vocht vast en haar peg wond is afgelopen dagen veel aan het pussen en dat is nu erg pijnlijk. Ze krijgt ook wisselend op een dag rode vlekken op de wangen wat gevoelig is.

• 31 Oktober 2013 - 08:35

Sabine:

Heey Danisha,

Ach meid wat ben ik blij voor je dat je voor het laatst die rot dexa hebt gehad. Je hebt het zo goed volgehouden meisje!! Hopelijk gaat vanaf nu alles wat makkelijker voor je worden. Deze mijlpaal heb je in je zak!!! Kanjer!!! Groetjes Sabine en de rest.

• 31 Oktober 2013 - 08:46

R:

Hoi Danisha.
    HIEP HIEP HOERA , Weg met de dexa.
    Nou daar ben je gelukkig vanaf,super hoe jij je daar door heen geslagen hebt.
    Petje af.
    De gebakjes zullen wel lekker gesmaakt hebben , zien er lekker uit.
    Hopen dat je nu snel wat opknapt.
    Lieve Schat , heel veel Liefs van ons.
    Oom Ger en Tante Roelie

• 31 Oktober 2013 - 10:21

Fam. Legtenberg:

Wat een mijlpaal zeg! De Dexa de deur uit!!!!!
    Maar wat heb je 't altijd goed gedaan met je gevecht tegen dit nare medicijn, Danisha.
    Pluim op je hoed!
    Dikke knuffel van ons allemaal.

• 31 Oktober 2013 - 12:58

Ellen:

Vot d'r met! Super gedaan kanjer!

• 31 Oktober 2013 - 14:15

Fam Karkdijk:

Joepie!!!!!!!!!!!

• 31 Oktober 2013 - 14:29

Fam. Broeze-Ruiter:

Kippenvel als ik dit lees.... eindelijk dat medicijn de deur uit!
    Respect voor hoe jij er mee om bent gegaan, wat een bikkel! En het zelfde geldt voor jouw papa, mama, zus en broertjes.
    Nu hopen dat je je snel wat fitter voelt.

• 31 Oktober 2013 - 18:07

Elske:

Joepie de poepie moest evendenken aanjullie toen we jullie ontmoeten bij henk en vera.
    Op een zondagmiddag i.v.m. onze shelty, s
    Toen dacht ik november 2013 hoe moet dat, maar julliee hebben het samen geklaard, naruurlijk
    Danisha moest het ondergaan, maar jullie weten wat ik bedoel
    Ik ben ook zo blij voor lysantje, zo klein en toch al zo verstandig.
    Heel veel liefs en groeten van ons ,, ut fryslan

• 01 November 2013 - 21:55

Manuela:

Super dat je voor het laatst die stomme dexa hebt gehad! Wat is het toch een rotmedicijn. Nu kun je weer lekker aansterken. Ben zo blij voor jullie dat de 2 jaar er bijna op zit... Hele lieve groetjes van Manuela

• 04 November 2013 - 17:56

Helga:

EINDELIJK ! Nu weer lekker aansterken. Super dat jullie ook daar weer een feestje van gemaakt hebben !
    lieve groetjes