Chemo Casper ik eet je op!! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Chemo Casper ik eet je op!! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Chemo Casper ik eet je op!!

Blijf op de hoogte en volg Danisha

23 November 2013 | Nederland, Groningen

Chemo Casper ik eet je op!! Danisha heeft afgelopen nacht heerlijk geslapen en dit keer was het gelukkig zonder een nare droom en werd ze rond 9.30 wakker. De rug plaagde haar enorm vandaag. We hebben samen de Kanjerketting verder afgemaakt en de bloemetjeskraal (laatste behandeldag) eraan gehangen. Dit wou ze helemaal zelf doen. Vanmiddag zijn we om 14.30 richting de molen gelopen en Danisha ging in een buggy. Ze vond het best spannend om naar de sint te gaan. Ze kreeg nog een handje van hem en ze ging met zwarte piet op de foto. 15.30 was het moment daar chemo Casper taart gaan we aan snijden. Miranda’s taarten heeft het super mooi gemaakt. Danisha zei zo mooi “dan eet ik toch nog medicijnen”. Het was een emotioneel moment maar wel een belangrijk moment voor ons allen. De taart smaakte heerlijk!! Daarna zijn we naar de Bowling boerderij gegaan om te bowlen en daarna aan te schuiven aan de Twentse toafel. Het smaakte goed. Daarna thuis uit buiken. Danisha werd het allemaal even te veel na het douchen en de waterlanders kwamen. Ze ging direct door naar bed, ze is zo moe. De andere drie hebben haar schoentje gezet en hard gezongen nu hopen dat de sint het gehoord heeft.

• 24 November 2013 - 08:10

R:

Hoi allemaal.
    Wat een mooie foto's.
    1166 kralen , enorm , een mooie afsluiting met een prachtige taart.
    Zag ik het goed , heeft Opa gewonnen.Het zal ook niet zo zijn.
    Een fijne dag vandaag en tot Dinsdag.
    Liefs Tante Roelie.

• 24 November 2013 - 08:58

Kai En Vico:

Oehh, Dat ziet er lekker uit! Wat een goed idee om het zo te vieren, dat wil ik ook als ik klaar ben... En wat veel kralen zeg. En die laatste is de mooiste, want dat betekent dat je lekker klaar bent. Ik ben heel blij voor jou! Liefs van Kai en vico

• 24 November 2013 - 17:17

Helga:

Jeetje 1165 kralen, en eindelijk de bloemetjeskraal, zo verdient !
    En wat een mooie taart, ik kan me voorstellen dat dat een emotioneel moment was. Maar wat een mooi ritueel om de twee jaar af te sluiten !
    Ik zie dat je haar al bijna net zo lang is als van je moeder, wat fijn voor je.
    En wat zat er in de schoen ? Ik had een lekkere chocolade letter :)
    Fijne zondag, lieve groetjes xx

• 24 November 2013 - 21:59

Annemarie:

hoi allemaal,
    wat een mooie taart,prachtig gemaakt.
    lijkt me heerlijk moment toen je daar je tanden in mocht zetten!
    een laatste bloemetjeskraal voor je kanjerketting..vreselijk verdient!
    dikke knuffel kanjer!

• 25 November 2013 - 21:49

Liesbeth:

Wat een prachtige taart zeg! Wat een fijn, maar ook emotioneel moment om chemo casper op te eten!
    Groetjes van ons allemaal