Chemo Casper ik eet je op!! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Chemo Casper ik eet je op!! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Chemo Casper ik eet je op!!

Blijf op de hoogte en volg Danisha

23 November 2013 | Nederland, Groningen

Chemo Casper ik eet je op!! Danisha heeft afgelopen nacht heerlijk geslapen en dit keer was het gelukkig zonder een nare droom en werd ze rond 9.30 wakker. De rug plaagde haar enorm vandaag. We hebben samen de Kanjerketting verder afgemaakt en de bloemetjeskraal (laatste behandeldag) eraan gehangen. Dit wou ze helemaal zelf doen. Vanmiddag zijn we om 14.30 richting de molen gelopen en Danisha ging in een buggy. Ze vond het best spannend om naar de sint te gaan. Ze kreeg nog een handje van hem en ze ging met zwarte piet op de foto. 15.30 was het moment daar chemo Casper taart gaan we aan snijden. Miranda’s taarten heeft het super mooi gemaakt. Danisha zei zo mooi “dan eet ik toch nog medicijnen”. Het was een emotioneel moment maar wel een belangrijk moment voor ons allen. De taart smaakte heerlijk!! Daarna zijn we naar de Bowling boerderij gegaan om te bowlen en daarna aan te schuiven aan de Twentse toafel. Het smaakte goed. Daarna thuis uit buiken. Danisha werd het allemaal even te veel na het douchen en de waterlanders kwamen. Ze ging direct door naar bed, ze is zo moe. De andere drie hebben haar schoentje gezet en hard gezongen nu hopen dat de sint het gehoord heeft.

  • 24 November 2013 - 08:10

    R:

    Hoi allemaal.
    Wat een mooie foto's.
    1166 kralen , enorm , een mooie afsluiting met een prachtige taart.
    Zag ik het goed , heeft Opa gewonnen.Het zal ook niet zo zijn.
    Een fijne dag vandaag en tot Dinsdag.
    Liefs Tante Roelie.

  • 24 November 2013 - 08:58

    Kai En Vico:

    Oehh, Dat ziet er lekker uit! Wat een goed idee om het zo te vieren, dat wil ik ook als ik klaar ben... En wat veel kralen zeg. En die laatste is de mooiste, want dat betekent dat je lekker klaar bent. Ik ben heel blij voor jou! Liefs van Kai en vico

  • 24 November 2013 - 17:17

    Helga:

    Jeetje 1165 kralen, en eindelijk de bloemetjeskraal, zo verdient !
    En wat een mooie taart, ik kan me voorstellen dat dat een emotioneel moment was. Maar wat een mooi ritueel om de twee jaar af te sluiten !
    Ik zie dat je haar al bijna net zo lang is als van je moeder, wat fijn voor je.
    En wat zat er in de schoen ? Ik had een lekkere chocolade letter :)
    Fijne zondag, lieve groetjes xx

  • 24 November 2013 - 21:59

    Annemarie:

    hoi allemaal,
    wat een mooie taart,prachtig gemaakt.
    lijkt me heerlijk moment toen je daar je tanden in mocht zetten!
    een laatste bloemetjeskraal voor je kanjerketting..vreselijk verdient!
    dikke knuffel kanjer!

  • 25 November 2013 - 21:49

    Liesbeth:

    Wat een prachtige taart zeg! Wat een fijn, maar ook emotioneel moment om chemo casper op te eten!
    Groetjes van ons allemaal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groningen

Verslag Danisha

Recente Reisverslagen:

27 Juli 2014

Emotionele vrijheid

27 Juli 2014

Mijn laatste pagina

04 April 2014

Hoera ik ben 8 jaar!!!

27 Maart 2014

afgelopen weken

17 Februari 2014

Een nieuwe look!!
Danisha

Bij Danisha is 15 november 2011 Acute Lymfatische Leukemie vast gesteld. De behandelingsduur is 2 jaar en de spannende tijd erna of het beenmerg geen leukemiecellen meer aanmaakt van groot belang. Door middel van dit dagboek wil ik een ieder die belangstelling heeft / mee leeft laten weten hoe het met haar en ons als gezin gaat. En mocht het zo zijn dat Danisha de kinderkanker overwint dan willen wij als ouders haar dit dagboek geven.

Actief sinds 10 Dec. 2011
Verslag gelezen: 528
Totaal aantal bezoekers 385865

Voorgaande reizen:

14 November 2011 - 18 November 2013

Verslag Danisha

Landen bezocht: