VOLLEDIG IN REMISSIE!!!!!! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu VOLLEDIG IN REMISSIE!!!!!! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

VOLLEDIG IN REMISSIE!!!!!!

Blijf op de hoogte en volg Danisha

26 November 2013 | Nederland, Groningen

Vandaag Sinterklaas feest in Breda!!! Ja, ja we zijn uitgenodigd vanuit de Villa Pardoes om aanwezig te zijn Chassé Theater. We konden eerst even heerlijk uitslapen vanmorgen en om half 10 zijn we richting Valkenswaard gereden. Net 20minuten onderweg werd Ryan misselijk en moest overgeven een tussenstop in Twello om bij een kledingwinkel schone kleding te halen en vele billendoekjes voor het schoonmaken. Gelukkig nadat alles eruit was knapte Ryan wel weer op en kon de reis verder. De lunch stond al klaar bij Roelie en Ger. Daarna zijn we richting het grote feest gegaan. Wat een super gezellige middag met veel muziek van Jumbo, Joris en Boris (boeven), Coole Piet & Testpiet, Lisa, Amy en Shelley (lievelingsmuziek van Danisha, cd wordt grijs gedraaid), De Bibaboerderij, Sinterklaas natuurlijk en zijn zang en dans en televisie pieten en tante Til. Helemaal top natuurlijk, na de tijd genoeg tijd voor de foto rondes en handtekeningen en ieder kind kreeg een goody bag gevuld mee.

Tussendoor probeerde het ziekenhuis UMCG mij te pakken te krijgen maar de verbinding was slecht, dus Wilfried heeft uiteindelijk einde van de dag contact kunnen krijgen en van een secretaresse te horen gekregen dat Danisha VOLLEDIG IN REMISSIE is en dat de stand op 0% leukemiecellen staat. Helemaal een goede afsluiting van de dag natuurlijk! Morgenochtend moeten we wel even weer terug bellen omdat ze de andere uitslagen niet kan zien in de computer en omdat de arts er niet is kan ze het ook niet verder bespreken. Maar deze mooie dag pakken ze ons niet meer af. Toen ik het de kinderen vertelde waren ze helemaal happy en feliciteren ze elkaar. Voor het slapen gaan een dikke groepsknuffel!!! Op naar een gezonde toekomst!

• 26 November 2013 - 22:25

Fam. Broeze-Ruiter:

Oh wat fijn om te lezen!!!
    Van harte gefeliciteerd, geniet nog lekker na van zo'n mooi bericht en inderdaad.... op naar een gezonde toekomst!
    Lieve groetjes.

• 26 November 2013 - 22:42

Lisette Tijhuis :

Wij wensen jullie een hele gezonde toekomst want dat verdienen jullie!!
    Gefeliciteerd Danisha je bent een topper!!

• 26 November 2013 - 22:56

Alfons,Heidi, Anouk En Silke:

Nou Danisha en family, super goed nieuws natuurlijk, echt geweldig !!!!!!!!!!!!! het is jullie gegund !!! enne Martine dat wordt extra genieten vrijdag en zaterdag bij Sanadome.
    Heel veel liefs van ons.

• 26 November 2013 - 23:20

Leonie Hilbrink :

Lieve familie, van harte gefeliciteerd met deze supermooie uitslag. Volledig in remissie, dat is wat je horen wilt! Voor jullie hele mooie feestdagen voor de boeg en gezond het oude jaar uit en heel veel nieuwe jaren gezond weer in. Fijn om jullie vandaag weer even gezien te hebben en nog wel op het grote feest van Sinterklaas, we hebben, net als jullie, een onvergetelijke dag gehad! Voor jullie alle goeds voor de toekomst. Veel liefs Leonie, mama van ' lotgenootje' Noa Hilbrink.

• 27 November 2013 - 05:59

Fam Legebeke:

Wat een geweldig mooi berichtje en wat leuk dat jullie naar het sinterklaasfeest zijn geweest
    Een mooie dag om naar terug te kijken en nu lekker gaan genieten van de komende feestdagen

Lieve groet Wim Jettie en de kinderen

• 27 November 2013 - 09:18

Sabine:

Heey Danisha,

Ik had en heb maar 1 woord: KANJER!!

Groetjes van ons.

• 27 November 2013 - 09:26

Roelie:

Hoi Allemaal.
    Het was gisteren super gezellig met jullie bij het Sinterklaas feest in Breda.
    Ik heb genoten , het was super leuk georganiseerd met al die optredens.
    Na afloop het Aller Mooiste Cadeau : 100 % leukemie cellen Vrij !!!!!!!!
    Een dag om nooit te vergeten.
    Héééééel Veel Liefs . Dikke Knuffels ook van Oom Ger.
    xxxxx Tante Roelie.

• 27 November 2013 - 10:01

Helga:

YIPPIE !!! SUPER !! MEGA VET !!!
    Wat een geweldig nieuws !! Wat zou ik je nu graag een super knuffel willen geven !!
    Zo blij voor jullie allemaal !
    xxxx

• 27 November 2013 - 11:22

Manuela, Erwin, Kai, Vico En Mika:

Wauw! Geweldig nieuws! Wat verdienen jullie dit! We zijn echt superblij voor jullie!

• 27 November 2013 - 14:10

Danielle:

YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!
    Topper.

Fam Karkdijk:

JOEPIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIE!!!!! Supergoed nieuws!!!

• 27 November 2013 - 20:31

Elske:

Hallo legebeekjes uit hellendoorn, joepie de poepie.
    Wat een fijn bericht, zo gegunt,,,, groetjes van ons

• 27 November 2013 - 21:42

Berna:

Superrrrr !!!!!!!

• 27 November 2013 - 22:18

Fam. Rutgers:

Lise vertelde gisteren dat ze taart had gegeten omdat Danisha weer helemaal beter is! Gefeliciteerd! Super nieuws!