Hoera mijn grote zus is TIEN - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Hoera mijn grote zus is TIEN - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Hoera mijn grote zus is TIEN

Blijf op de hoogte en volg Danisha

17 Januari 2014 | Nederland, Hellendoorn

Vanmorgen 6.15 Lysanne wakker gezongen.
Iedereen helemaal happy!! Want de grote zus is TIEN. Papa moet om 6.45 de deur uit om te werken vandaar de vroege actie. Het was een leuke verjaardag. Eindelijk geen ziekenhuisopname op Lysanne haar verjaardag. Want in 2012 en 2013 wel gebeurde bij Danisha. De meiden knuffelde elkaar veel en zeiden geregeld "fijn dat we thuis zijn".
Alleen Danisha heeft afgelopen nacht overgegeven voelt zich niet echt fit. Is sneller moe en heeft last van blauwe plekjes op haar lichaam. Eten en drinken gaan de laatste dagen ook moeizaam. Iets wat we goed in de gaten moeten houden. Ondanks dat heeft ze de gehele verjaardag vol kunnen houden.

• 17 Januari 2014 - 10:52

Roelie:

Hoi Danisha,Ryan,Mike en Papa en Mama.
    Van harte gefeliciteerd met jullie grote zus en dochter.
    Maak er een gezellige dag van.
    Liefs Oom Ger en Tante Roelie.

• 17 Januari 2014 - 10:55

Paul Striker (Kapitein) En Lucie Stevens:

Ook van harte !

• 17 Januari 2014 - 11:31

Fam Karkdijk:

Gefeliciteerd!!!!!!

• 17 Januari 2014 - 14:19

Sabine:

Van harte gefeliciteerd met je grote zus!!

Groetjes Sabine.

• 17 Januari 2014 - 14:38

Danielle:

Lysanne. Van harte gefeliciteerd met je wauwwww 10de verjaardag!!
    Maak er samen met familie en vriendinnen een fantastische dag van!

Heel veel liefs,
    Lise Mare Ton & Danielle

• 17 Januari 2014 - 15:02

Fam. Wolterink:

GEFELICITEERD !!!
    Fijne verjaardag samen !!!
    Lieve groet, Sandra en fam.

• 17 Januari 2014 - 23:46

Annemarie:

hieperdepiep hoeraaaa!!!!
    ik hoop dat jullie een hele gezellige dag gehad hebben!!
    groetjes van ons!

• 18 Januari 2014 - 13:01

Elske:

Lieve Lysanne,,van harte gefeliciteerd met jou 10 de verjaardag
    We wensen jou en de hele familie een mooie dag toe ,met veeeeeel kadootjes.
    10 jaar al ,en nu heb jij ook een klein kruisje op je rug,elke 10 jaar komt er eentje bij.
    Dat zei mij oude beppe ,,OMA,,altijd,en ik dacht eerst dat er echt een kruisje kwam,,waar zit die dan,vroeg ik,nee die kun je met het oog niet zien zei ze dan,ik heb dus al 50 kruisjes bij elkaar gesprokkel,
    Nog heel veel jaartjes erbij,,,,groetjes van ons.