Emotionele vrijheid - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Emotionele vrijheid - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Emotionele vrijheid

Blijf op de hoogte en volg Danisha

27 Juli 2014 | Nederland, Hellendoorn

Gevoelens heb je Emoties hebben jou.....

Als ik blijf kijken
zoals ik altijd heb gekeken,
blijf ik denken
zoals ik altijd heb gedacht

Als ik blijf denken
zoals ik altijd heb gedacht,
blij ik geloven
zoals ik altijd heb geloofd.

Als ik blijf geloven,
zoals ik altijd heb geloofd,
blijf ik doen
zoals ik altijd heb gedaan.

Als ik blijf doen
zoals ik altijd heb gedaan,
blijft mij overkomen
wat mij altijd overkwam.

maar als ik nu mijn ogen sluit
en mijzelf van een afstand bekijk
en voel wat mijn ware zelf van binnenuit wil,
dan kom ik deze cirkel uit
en kan ik steeds opnieuw beginnen.

Lieve Danisha, we houden van je!!
En we vechten verder om dit te bereiken!

Dikke knuffel en vele kusjes Papa en Mama
Lysanne, Ryan en Mike

  • 27 Juli 2014 - 22:27

    Elske:

    Lieve Legebeekjes, allereerst Wilfried heel veel beterschap jongen.Martine meiske jij ook heel veel moed.En wat is Danisha verandert, net zo mooi als haar zusje Lysanna, wat een mooie meiskes.
    En dan twee stoere mannetjes, Wilfried en Martine we hopen dat jullie de kracht krijgen, om jullie,
    gezin op de been te houden,,,,,,, groeten aan jullie allemaal van Sip en Elske ,, ut burgum,,

  • 28 Juli 2014 - 09:44

    Roelie:

    Wat een prachtig gedicht.
    Heerlijke foto's van een fijne week in Renesse.
    Liefs Oom Ger en Tante Roelie.

  • 29 Juli 2014 - 13:02

    Petra:

    Dag lieve, sterke mensen,
    Wat een bewogen jaren en dan zo'n nasleep... we wensen jullie ontzettend veel kracht om alles te verwerken en voorspoed voor al wat nog komen gaat.
    We denken aan jullie....
    Hartelijke groet, Petra, Fleming, Cristian & Valentina

  • 01 Augustus 2014 - 19:30

    Vera:

    Dus dit is dan ook onze laatste reactie..... soms na het lezen van de stukjes van Martine kwam er vaak vanzelf een reactie, maar nu heb ik echt wel even over moeten nadenken! Het boek is voor jullie nog lang niet uit, een lange weg hebben jullie nog te gaan met het hele gezin. Maar dat het jullie samen gaat lukken is ons in deze jaren wel duidelijk geworden! Zo hecht, en zoveel liefde voor elkaar en er altijd voor elkaar zijn, zo super....
    En jullie weten dat als Finn weer eens een logeeradres zoekt, hij is altijd welkom!En geef hem naar een grote knuffel van ons.
    Lieve groetjes, Henk en Vera.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hellendoorn

Verslag Danisha

Recente Reisverslagen:

27 Juli 2014

Emotionele vrijheid

27 Juli 2014

Mijn laatste pagina

04 April 2014

Hoera ik ben 8 jaar!!!

27 Maart 2014

afgelopen weken

17 Februari 2014

Een nieuwe look!!
Danisha

Bij Danisha is 15 november 2011 Acute Lymfatische Leukemie vast gesteld. De behandelingsduur is 2 jaar en de spannende tijd erna of het beenmerg geen leukemiecellen meer aanmaakt van groot belang. Door middel van dit dagboek wil ik een ieder die belangstelling heeft / mee leeft laten weten hoe het met haar en ons als gezin gaat. En mocht het zo zijn dat Danisha de kinderkanker overwint dan willen wij als ouders haar dit dagboek geven.

Actief sinds 10 Dec. 2011
Verslag gelezen: 7776
Totaal aantal bezoekers 385839

Voorgaande reizen:

14 November 2011 - 18 November 2013

Verslag Danisha

Landen bezocht: