Even een dagje niks 21-12 - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Even een dagje niks 21-12 - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Even een dagje niks 21-12

Door: DanishaLegebeke

Blijf op de hoogte en volg Danisha

21 December 2011 | Nederland, Hellendoorn

Afgelopen nacht had je veel pijn aan je onderrug en buik. En gelukkig viel de misselijkheid mee dit keer. Mama kreeg net telefoon vanuit Groningen je bloeduitslagen waren niet goed, morgen moet er weer bloed geprikt worden, Is het morgen wel goed dan mag er vrijdag gestart worden met de cyclokuur. Je hebt zin in vanavond dan gaan we samen naar school om kerstfeest te vieren. De huisarts kwam nog even langs om te kijken hoe het met je gaat, je zag gelijk dat ze geen dokterstas bij zich had dus je vond het niet erg dat ze langs kwam. Vanmiddag ben je netjes naar bed gegaan om voor te slapen voor vanavond. Je hebt genoten, er kwamen veel kinderen naar je toe. Je hebt getrakteerd in de klas als bedankje voor de mooie tekeningen en lieve kaarten. Lysanne vond je erg mooi zingen.

  • 21 December 2011 - 10:37

    Danisha Legebeke:

    Lieve Danisha,

    Wat leuk dat je een blog hebt, zo kunnen wij elke dag even lezen hoe het met je gaat. Gezellig dat je vanavond het kerstfeest gaat vieren op school! Heel veel plezier en hopelijk tot tweede kerstdag

    Heel veel liefs en knuffels van Wim, Sandra, Collin en Tess

  • 21 December 2011 - 11:08

    Danisha Legebeke:

    Hoi Danisha,
    Cool hoor zo'n eigen blog (wat een raar woord eigenlijk). En er ook al foto's op. WIst niet dat je moeder zo goed met computers is!!!!!!! HEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLL VVVVVVVVVVEEEEEEEEELLLLLLLL PLEZIER vanavond op het school-kerstfeest. Hele fijne kerstdagen (laat je lekker verwennen). O ja, en ik wou nog even zeggen dat ik je een supermegagiga kanjer vind. Groetjes Peter ( die rare collega van je moeder)

  • 21 December 2011 - 11:23

    Marjanne Freriks :

    dag lieve Danisha,
    misschien weet je niet zo goed wie ik ben (de oma van Collin en Tess). Ik wil even zeggen dat ik je een superkanjer vind. Als ik een toverstokje had, zou ik alle pijn voor je weg willen toveren! Ik hoop dat je veel plezier hebt vanavond op het kerstfeest van school ! als ik volgende week weer op Collin en Tess ga passen, maak ik met hem weer een mooie tekening voor jou! heel veel groetjes hoor!
    Marjanne uit Apeldoorn

  • 21 December 2011 - 12:03

    Danisha Legebeke:

    Lieve Danisha

    Wat doe jij het goed ik vind jou super knap.

    Je bent een grote kanjer terwijl jij dit allemaal maar moet ondergaan.

    Veel plezier op het kerstfeest op school.

    Een dikke kus van Ellen.

  • 21 December 2011 - 17:18

    Janet Geesink:

    Hallo Danisha, heel veel plezier op school om kerstfeest te vieren. Hele fijne kerst en veel sterretjes aansteken met oud en nieuw.
    Daaaaaaag Janet, (collega van mama)

  • 21 December 2011 - 21:59

    Danisha Legebeke:

    Hallo Danisha,
    Wat geweldig dat je een eigen blog hebt! Handig dat ik zo kan lezen hoe het met je gaat. Veel plezier met kerst en oud en nieuw en de hartelijke groeten aan je mama en papa en je broertjes en zusje.
    Groet Erna(collega van mama)

  • 22 December 2011 - 17:30

    Nicole Koning:

    Lieve Danisha,
    Ontzettend leuk dat we nu allemaal een beetje mee kunnen lezen hoe het met je gaat, superleuk zo'n blog.
    Hopelijk heeft mama of papa tijd om af en toe berichtjes aan je voor te lezen. Hopelijk heb je het leuk gehad op school met de musical en het eten in de klas.
    Groetjes van Nicole

  • 23 December 2011 - 15:49

    Fam. Tijhuis:

    Lieve Danisha,

    Leuk dat je een eigen blog hebt, zo blijft iedereen een beetje op de hoogte hoe het met jou gaat!
    Leuk dat je op school was bij de kerstviering en je hebt er ook leuke foeto'op gezet.
    Wij vinden jou echt een kanjer!
    Hele fijn kerstdagen samen met papa en mama en je zus en broertjes!
    Als je je een dag goed voelt en je zou het leuk vinden dat wij even komen dan mag je best bellen hoor!

    Liefs van Bert, Lisette, Jordy en een dikke knuffel van Romée

  • 23 December 2011 - 22:02

    Fam Karkdijk:

    Lieve Danisha
    Wat zit je toch lekker te stralen op de foto. Heerlijk om te zien!!!
    Heel veel kusjes en knuffels van Aniek en Isa en natuurlijk ook van Freddy en Marleen

  • 24 December 2011 - 20:23

    Danisha Legebeke:

    Ha mijn kleine lieve dansprinses!

    Ik zie dat je kerst hebt gevierd op school! leuk hoor!
    Bij deze wens ik jullie allen een hele fijne kerst! (en zal vaak op deze blog kijken)

    liefs van Hermien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hellendoorn

Verslag Danisha

Recente Reisverslagen:

27 Juli 2014

Emotionele vrijheid

27 Juli 2014

Mijn laatste pagina

04 April 2014

Hoera ik ben 8 jaar!!!

27 Maart 2014

afgelopen weken

17 Februari 2014

Een nieuwe look!!
Danisha

Bij Danisha is 15 november 2011 Acute Lymfatische Leukemie vast gesteld. De behandelingsduur is 2 jaar en de spannende tijd erna of het beenmerg geen leukemiecellen meer aanmaakt van groot belang. Door middel van dit dagboek wil ik een ieder die belangstelling heeft / mee leeft laten weten hoe het met haar en ons als gezin gaat. En mocht het zo zijn dat Danisha de kinderkanker overwint dan willen wij als ouders haar dit dagboek geven.

Actief sinds 10 Dec. 2011
Verslag gelezen: 1060
Totaal aantal bezoekers 386772

Voorgaande reizen:

14 November 2011 - 18 November 2013

Verslag Danisha

Landen bezocht: