zondag 11 maart - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu zondag 11 maart - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

zondag 11 maart

Door: DanishaLegebeke

Blijf op de hoogte en volg Danisha

11 Maart 2012 | Nederland, Groningen

Afgelopen nacht moest je om het half uur/drie kwartier plassen. Vanmorgwn stonde de verpleegkundige al op tijd naast ons bed en we sliepen net zo lekker. Vandaag had je veel last van buikpijn maar gelukkig hoefde je niet over te geven. Wel ben je flink aan de dunne poep. Vanmiddag toen papa, Lysanne, Ryan en Mike op bezoek waren ging je eindelijk uit bed en hebben jullie gefietst over de afdeling. Om half 1 is er spiegel geprikt die was helaas 257 dus we mogen nog een nachtje blijven in Groningen. Je bent nog steeds wakker moeite om in slaap te komen. Veel huilen omdat je graag naar huis wil. Vanavond heb je ander half broodje met smeerworst gegeten. We wachten morgen weer af op de volgende spiegel.

  • 12 Maart 2012 - 09:08

    Roelie:

    Goedemorgen Danisha en Martine
    Hoop dat de spiegel vandaag wel goed is en dat je naar huis mag en je weer rust hebt tot 23 maart.
    Ik vond het heel gezellig om afgelopen vrijdag bij jou in het ziekenhuis te zijn geweest.Was wel een eind rijden helemaal naar Groningen,maar als jij mij dan vastpakt en zegt: Ik vind jou lief ,en zo lekker voor mij ging koken, dan is de lange rit alweer vergeten.
    Wat heb ik een respect voor jou , hoe jij alles ondergaat en zo goed met de zusters meewerkt.
    Als je de bloeddrukmeter ziet aankomen ga je meteen al rechtop zitten met je mouw opgestroopt.
    En je temperatuur opnemen heb je zelf al gedaan voordat de zuster er erg inheeft.Ik zal de foto's van jou met Bast en Snavel doorsturen naar Mama.
    Toen ik thuiskwam had ik het boek van Jip en Janneke weer in mijn tas zitten.
    Dat is gebeurd toen we van kamer moesten wisselen.
    Neem ik de volgende keer weer mee.
    Tot gauw.Lieve groeten vanuit Valkenswaard , ook van Oom Ger.
    Tante Roelie

  • 12 Maart 2012 - 20:04

    Fam Kinds:

    Hoi dappere strijder. Jeetje zeg, je moet wel weer veel verwerken!!Zet hem op en ik hoop dat je van daag toch naar huis bent gekomen!!
    De volgende behandeling komen Romée en Aniek! Hoop dat je je dan een beetje beter voelt dan dit weekend. Martine voor jouw ook wel fijn deze visites in het ziekenhuis. Erg zwaar ook. Zet hem op met z'n allen.
    Groeten van alle kindsjes

  • 12 Maart 2012 - 20:55

    Fam Karkdijk:

    Lieve Danisha en fam
    Hopelijk lig je op dit moment weer lekker in je eigen bed in je eigen huis.
    Lekker weer bij papa en je zus en broertjes. Ik hoop het ook voor je mama. Meid je hebt het weer stoer doorstaan! Je bent een kanjer!
    Groetjes de karkdijkjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groningen

Verslag Danisha

Recente Reisverslagen:

27 Juli 2014

Emotionele vrijheid

27 Juli 2014

Mijn laatste pagina

04 April 2014

Hoera ik ben 8 jaar!!!

27 Maart 2014

afgelopen weken

17 Februari 2014

Een nieuwe look!!
Danisha

Bij Danisha is 15 november 2011 Acute Lymfatische Leukemie vast gesteld. De behandelingsduur is 2 jaar en de spannende tijd erna of het beenmerg geen leukemiecellen meer aanmaakt van groot belang. Door middel van dit dagboek wil ik een ieder die belangstelling heeft / mee leeft laten weten hoe het met haar en ons als gezin gaat. En mocht het zo zijn dat Danisha de kinderkanker overwint dan willen wij als ouders haar dit dagboek geven.

Actief sinds 10 Dec. 2011
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 386862

Voorgaande reizen:

14 November 2011 - 18 November 2013

Verslag Danisha

Landen bezocht: