De Dexa doet zijn werk!! - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu De Dexa doet zijn werk!! - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

De Dexa doet zijn werk!!

Door: DanishaLegebeke

Blijf op de hoogte en volg Danisha

22 Juli 2012 | Nederland, Hellendoorn

Zaterdag en zondag heb je veelal op bed gelegen. Af en toe een half uurtje/ uurtje uit bed en dan weer slapen. Je bent snel emotioneel en kan weinig hebben. Vooral overal trek in hebben maar niet verder komen als 1/2 happen. Je voeten zijn gevoelig als je loopt en je hebt over je gehele lichaam jeuk. Nog drie dagen dexa en dan hopen we dat je je weer beter gaat voelen. Iedereen probeert er rekening mee te houden en zijn lief voor je.

  • 22 Juli 2012 - 22:30

    Roelie:

    Hoi lieverds.
    Natuurlijk is iedereen lief voor Danisha en voor elkaar.
    De vakantie is voor jullie begonnen met super zomerweer.
    Voorlopig blijft het nog zo.
    Geniet er allemaal maar van.
    Liefs, Tante roelie

  • 24 Juli 2012 - 17:17

    Helga:

    Fijn z'n lieve familie om je heen. En eh, nog gefeliciteerd met Finn jullie allemaal !
    Manis, mijn hond, en ik zijn afgelopen vrijdag met de basiscursus geslaagd, daar waren we ook erg trots op. Ik zal een foto sturen via de mail
    .
    Martine en Winfried, inderdaad even een tegenvaller dat nieuws, sterkte. We duimen en hopen mee dat het allemaal door kan gaan.
    veel liefs,
    Helga

  • 24 Juli 2012 - 17:17

    Helga:

    Fijn z'n lieve familie om je heen. En eh, nog gefeliciteerd met Finn jullie allemaal !
    Manis, mijn hond, en ik zijn afgelopen vrijdag met de basiscursus geslaagd, daar waren we ook erg trots op. Ik zal een foto sturen via de mail
    .
    Martine en Winfried, inderdaad even een tegenvaller dat nieuws, sterkte. We duimen en hopen mee dat het allemaal door kan gaan.
    veel liefs,
    Helga

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hellendoorn

Verslag Danisha

Recente Reisverslagen:

27 Juli 2014

Emotionele vrijheid

27 Juli 2014

Mijn laatste pagina

04 April 2014

Hoera ik ben 8 jaar!!!

27 Maart 2014

afgelopen weken

17 Februari 2014

Een nieuwe look!!
Danisha

Bij Danisha is 15 november 2011 Acute Lymfatische Leukemie vast gesteld. De behandelingsduur is 2 jaar en de spannende tijd erna of het beenmerg geen leukemiecellen meer aanmaakt van groot belang. Door middel van dit dagboek wil ik een ieder die belangstelling heeft / mee leeft laten weten hoe het met haar en ons als gezin gaat. En mocht het zo zijn dat Danisha de kinderkanker overwint dan willen wij als ouders haar dit dagboek geven.

Actief sinds 10 Dec. 2011
Verslag gelezen: 293
Totaal aantal bezoekers 386738

Voorgaande reizen:

14 November 2011 - 18 November 2013

Verslag Danisha

Landen bezocht: